וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה הוא האחראי. בפריס סן ז'רמן זה ניימאר"

מאמנה החדש של ארסנל דיבר על היחסים עם הכוכב הגדול איתו שיתף פעולה באלופת צרפת: "לא פשוט לאמן אותו או את מסי ורונאלדו. תראו את פפ, הוא בר מזל כי אין לו דמות גדולה להתמודד איתה"

ניימאר עם מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
לא היה פשוט. ניימאר ואמרי/AP

עונה לא פשוטה עברה על אונאי אמרי בפריס סן ז'רמן. לצד זכיה קלילה באליפות צרפת הגיעה התרסקות בליגת האלופות, ומערכת יחסים לא פשוטה עם הכוכב הגדול ניימאר. כעת, לאחר מינויו למאמן ארסנל, קל לו יותר על כל מה שעבר בחודשים האחרונים.

"לדעתי ניימאר הוא המנהיג של פריס סן ז'רמן, זה מה שקורה כרגע", אמר אמרי. "הוא הגיע לשם כדי להנהיג, כדי להיות הטוב בעולם מתישהו. במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה הוא האחראי. בפריס סן ז'רמן זה ניימאר. זה תהליך שכל מאמן צריך לעבור, עד שהוא מבין את תפקידו בהקשר לסגל השחקנים. אני יודע כשאני האחראי העיקרי, ויודע כשאני לא".

לאורך העונה בצרפת צריך היה אמרי לנהל מספר משברים, אחד הגדולים בהם היה הוויכוח בין ניימאר ואדינסון קבאני מי יבעט את הפנדלים. "לפני כמה חודשים, שחקן פריס סן ז'רמן ניגש אלי ואמר 'אדוני, העונה השתנית'. זה היה ברור. לא יכולתי להיות אותו המאמן ללא ניימאר. עברנו תקופת התאקלמות וזה לא היה טבעי. לאמן את מסי, רונאלדו או ניימאר זה לא פשוט. הם הטובים בעולם, ויש הרבה עם מה להתמודד. צריך להתאים את עצמך אליהם. תראו את גווארדיולה בסיטי, הוא בר מזל כי אין לו דמות גדולה להתמודד איתה".

אמרי הוסיף והרחיב: "יש שחקנים גדולים שהם אחד עם הקבוצה ברגעים החשובים, וכשצריך לקבל החלטות קיצוניות, פפ לקח אותן. נניח, כשהוא ויתר על דקו, רונאלדיניו או איברהימוביץ', או לאחר מכן, כשהיו לו עניינים עם מסי. בכך, נמנע מבעיות רציניות".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
"מלאך ושטן, כריסטיאנו רונאלדו קלקל את החגיגה": בספרד מבקרים את CR7
כריסטיאנו רונאלדו לא מסיר את איום העזיבה: "אי אפשר לקנות אותי בכסף"
העברות בעולם, 27.5: פאביניו קרוב לאתלטיקו, ריאל לא מרפה מדה חאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully