וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' הפך לזר הראשון שעולה פעמיים לפרמיירליג: "הישג פנטסטי"

המאמן הסרבי, שעלה עם ווטפורד ב-2014/15 ולא זכה להמשיך לפרמיירליג, התגאה לאחר העלייה של פולהאם: "אני נרגש מהכדורגל שהצגנו". טום קיירני: "הספידו אותנו, אבל הכדורגל ניצח"

שחקני פולהאם חוגגים. רויטרס
עלייה חמישית בתולדות המועדון. שחקני פולהאם/רויטרס

פולהאם שבה הערב (שבת) לפרמיירליג אחרי ארבע שנות היעדרות, בזכות ניצחון 0:1 על אסטון וילה בגמר הפלייאוף בוומבלי. סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב לשעבר, חתום על ההישג הנפלא של הקוטג'רס, אליהם הגיע בדצמבר 2015, ועבורו זו עלייה שנייה אחרי שעשה זאת עם ווטפורד בתום עונת 2014/15. אז הוא לא זכה להגיע לארץ המובטחת וסיים את תפקידו לאחר העלייה, אך הפעם יוכל לעשות את זה עם פולהאם.

עוד בנושא:
פולהאם חזרה לפרמיירליג עם 0:1 על אסטון וילה בגמר הפלייאוף
יוצא לדרך חדשה: פרנק למפארד מועמד מוביל לאימון דרבי קאונטי

אחרי שהפך למאמן הזר הראשון שרושם שתי עליות לפרמיירליג והעלה את פולהאם לליגה הבכירה בפעם החמישית בתולדותיה, אמר יוקאנוביץ': "אני נרגש, זה הישג פנטסטי עבור המועדון שלי והקהל הזה. הדרך בה שיחקנו באצטדיון הזה גורמת לנו לגאווה גדולה ומראה שאנחנו ראויים להיות בפרמיירליג. אני מעדיף לגמור את העבודה לפני כן, כמו בעלייה עם ווטפורד, אבל זה ניסיון מיוחד לשחק פה. אני מסופק ושמח מהכדורגל שהצגנו".

על העונה של הקבוצה שלו אמר המאמן הסרבי: "עשינו קאמבק נפלא במהלך העונה וזה קרה גם בעזרת שינויים שעשינו בינואר. הם נתנו לנו דחיפה חשובה בחודשים האחרונים. אלכסנדר מיטרוביץ' היה בעל השפעה מכרעת, לא רק בשערים. הוא ביצע מהלכים חשובים ונתן לנו מימד שלא היה לנו לפני כן. עכשיו נחגוג ובקרוב נתחיל להכין את העונה הבאה. נפגוש קבוצות הרבה יותר חזקות עם סגלים רחבים, ומצפה לנו עונה מאתגרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טום קיירני שחקן פולהאם. רויטרס
"היינו הקבוצה הכי טובה בליגה". טום קיירני/רויטרס

טום קיירני, כובש שער הניצחון בן ה-27, סיכם: "הכדורגל ניצח היום. הכדורגל ניצח. אחרי שפספסנו את העלייה בעונה הקודמת, הרבה אנשים הספידו אותנו. ספגנו ביקורות רבות. ידענו שלא נקפא באווירה הזו, ידענו שהמגרש מתאים לסגנון שלנו. בעיניי, בשתי העונות האחרונות היינו הקבוצה הכי טובה בליגה".

ריאן ססניון שחקן פולהאם. רויטרס
ילד הפלא ריאן ססניון עם הגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully