וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הכרטיסים למשחק הידידות בין ישראל לארגנטינה תחל ביום ראשון

24.5.2018 / 20:40

היכונו לטירוף: ההתאחדות הודיעה שמכירה של 30,000 כרטיסים לקהל הרחב תתחיל ביום ראשון הקרוב בשעה 21:00. מכירה מוקדמת של 5,000 כרטיסים למנויי הנבחרת תתחיל במוצאי שבת

ליאונל מסי חוגג נבחרת ארגנטינה. רויטרס
כולם רוצים לראות אותו. ליאונל מסי/רויטרס

בצל טירוף הביקוש לכרטיסים לקראת משחקה של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה (9.6, אצטדיון טדי), ההתאחדות הודיעה היום (חמישי) שמכירת הכרטיסים לקהל הרחב למשחק הידידות תחל ביום ראשון הקרוב, ה-27.5, בשעה 21:00 באתר משרד הכרטיסים "לאן". שלושים אלף כרטיסים יעמדו למכירה במחירים עממיים ובקטגוריות שונות. בנוסף, בהתאחדות נערכים גם למכירה מוקדמת של 5,000 כרטיסים לטובת מנויי נבחרת ישראל למוקדמות אליפות אירופה 2018. המכירה הזאת תחל במוצאי שבת (26.5) בשעה 21:00 ותימשך 24 שעות עד לגמר המלאי.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, יחד עם דניאל בנעים, מנכ"ל חברת "קומטק" היוזמת ומפיקה את המשחק ויו"ר ההתאחדות עופר עיני הובילו מהלך במסגרתו יחולקו חינם אלפי כרטיסים לילדים ובני נוער מהפריפריה, זאת כדי לתת להם שוויון הזדמנויות ואפשרות נדירה לצפות במשחק הייחודי ובכוכב נבחרת ארגנטינה וברצלונה ליאונל מסי.

עוד בנושא:

פורסם סגל ישראל לארגנטינה: קפילוטו, חבשי ואצילי בפנים, מליקסון פצוע
סופית: משחקה של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה ייערך באצטדיון טדי
המשחק בין ישראל לארגנטינה ייערך בארץ, כל דקה של מסי תעלה 50 אלף דולר

אצטדיון טדי. ברני ארדוב
יום חג בבירה. אצטדיון טדי/ברני ארדוב

השרה רגב אמרה: "היה חשוב לי מאוד שגם הילדים מהפריפריה יזכו לקחת חלק בחגיגת הכדורגל עם כוכבי נבחרת ארגנטינה וייהנו מחוויית ספורט יוצאת דופן בדיוק כמו תושבי המרכז וירושלים, זאת בהתאם למדיניות אותה אני מובילה המבקשת להנגיש את הספורט לכל הציבור הישראלי".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר, הוסיף: "המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה הוא מהמעניינים שהיו כאן בשנים האחרונות, בייחוד כאשר הנבחרת הארגנטינאית נמצאת שבועיים לפני אליפות העולם בכדורגל. זאת הזדמנות מצוינת עבור כולנו לצפות במשחק מרתק וייחודי".

דניאל בנעים: "צר לי כי הביקוש לכרטיסים הוא גדול פי כמה ממספר המקומות בטדי ושרבים לא יוכלו להגיע לאצטדיון ולצפות במשחק, לכן אנו נערכים להפקה כפולה - שידור חי של המשחק בארץ ובעולם. כמו כן, אנו נערכים גם להעביר את ביקור הקבוצה הארגנטינאית בירושלים ובמקומות הקדושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully