וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל ישראל לארגנטינה: קפילוטו, חבשי ואצילי בפנים, מליקסון פצוע

22.5.2018 / 11:09

בלם הפועל חיפה קיבל זימון בכורה: "חלום שמתגשם עבורי", גם בלם בני יהודה זומן לראשונה: "חיכיתי וקיוויתי שהרגע הזה יגיע". ומה עם מנהל טכני? שלושה מועמדים יגיעו בקרוב לישראל

אלון חזן המאמן הזמני של נבחרת ישראל פרסם היום (שלישי) את הסגל שלו לקראת המשחק החגיגי מול ארגנטינה ב-9 ביוני. מאור מליקסון קשר באר שבע ואופיר מרצינו שוער היברניאן הפצועים לא זומנו. מי שכן נכללו בפנים הם איתן טיבי בלם למכבי תל אביב וטאלב טואטחה מגן פרנקפורט. ערן לוי ודיא סבע שני כוכבי מכבי נתניה בפנים, כמו גם אלון תורג'מן ותומר חמד, שלא קיבל דקות בברייטון.

מי שזכה לזימון בכורה הוא ניסו קפילוטו בלם הפועל חיפה שאמר בתגובה: "זהו חלום שמתגשם עבורי, אני שמח להיות חלק מבנבחרת ישראל אחרי העונה החלומית עם הפועל חיפה". גם מחמוד קנדיל שוער סכנין זומן לראשונה. גם עאיד חבשי בלם בני יהודה זומן לראשונה ואמר: "כבוד גדול להיות מוזמן לנבחרת ישראל, חיכיתי וקיוויתי שהרגע הזה יגיע. זה סוג של חלום שהתגשם, עבדתי קשה מאוד בשביל להגיע לרגע הזה ואמשיך לעבוד קשה".


ומה קורה עם מאמן קבוע? ובכן, וועדת האיתור רוצה למנות קודם מנהל טכני ובמהלך השבוע, כך הוחלט שלשום, היא תראיין חמישה מועמדים באמצעות הסקייפ. מתוך אותה רשימה ייבחרו שלושה והם יגיעו לישראל כדי לקיים משא ומתן וכדי להתרשם מהם מקרוב. לאחר מכן תיערך הצבעה והוועדה תבחר את המנהל הטכני שעיקר תפקידו יהיה לפקח על הנבחרות השונות, ולא רק על הנבחרת הבוגרת. לאחר מכן יוזמנו רוני לוי וניר קלינגר לוועדה. לראשון יש סיכויים טובים מאוד לקבל את התפקיד אם יאשר, כפי שנראה כרגע, כי הוא עוזב את אנורתוזיס.

סל נבחרת ישראל למשחק מול ארגנטינה.
סגל הנבחרת המלא

הסגל המלא למשחק מול ארגנטינה

שוערים: אריאל הרוש, דני עמוס, מחמוד קנדיל

הגנה: בן ביטון, אורן ביטון, אלי דסה, טאלב טואטחה, ניסו קפילוטו, עאיד חבשי, איתן טיבי, לואי טהא.

קישור: ביברס נאתכו, אלמוג כהן, בירם כיאל, דור פרץ, דן איינבינדר, חנן ממן, ערן לוי, עומר אצילי.

התקפה: תומר חמד, בן שהר, אלון תורג'מן, דיא סבע, מונס דאבור

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה חוגג, מאחוריו ניסו קפילוטו. ברני ארדוב
זימון בכורה. ניסו קפילוטו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully