וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס האריך את החוזה בלוס אנג'לס קליפרס

המאמן בן ה-56, שסגר את העונה החמישית שלו בקבוצה מעיר המלאכים, נשאר לזמן עליו לא הודיעו במועדון: "גאה בהצלחה שהייתה פה בחמש השנים האחרונות". פורסמה חמישיית ההגנה של העונה

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. AP
ריברס נשאר בקליפרס/AP

דוק ריברס האריך את החוזה שלו בל.א. קליפרס, כך הודיע המועדון הערב (רביעי) שסירב לחשוף פרטים לגבי משך ההסכם החדש. "דוק הוא אחד המאמנים הטובים ב-NBA והוא בדיוק סיים את אחת העונות הטובות ביותר שלו מאז שהצטרף אל הקליפרס", אמר יושב ראש המועדון סטיב באלמר, "אנחנו סומכים על דוק שיוביל קבוצה תחרותית, קשוחה שעובדת קשה תוך החדרת תרבות של אחריות לתוך הארגון".

עוד בנושא:
עומרי כספי הוא מה שחסר לגולדן סטייט בסדרה?

ריברס עצמו אמר: "אני גאה בהצלחה שהייתה לנו כאן בחמש השנים האחרונות, אבל יש עוד הרבה עבודה לפנינו. אנחנו מגיעים אחרי עונה בה הקבוצה התמודדה עם הרבה אתגרים וקשיים והוכיחה כישרון ופוטנציאל נהדר. אני מסתכל קדימה ומחכה לחזור לעבוד על המגרש כדי לפתח את השחקנים ולהתחרות עם צמרת ה-NBA".

תחת ריברס, שמאמן את הקליפרס כבר חמש שנים, הצליחה הקבוצה להשיג את המאזן החמישי בטיבו בתקופה האמורה (151:259, 63.2 אחוזי הצלחה). בעונה הראשונה שלו בל.א. הוא הוביל את הקבוצה למאזן הטוב ביותר בתולדותיה (25-57) ובנוסף הצליח להגיע עם הקבוצה ארבע פעמים לפלייאוף בחמש השנים בהן הוא עובד בה.

* הערב פורסמה חמישיית ההגנה של העונה ב-NBA וזו הרשימה: ויקטור אולדיפו (אינדיאנה), ג'רו הולידיי (ניו אורלינס), רוברט קובינגטון (פילדלפיה), אנתוני דייויס (ניו אורלינס), רודי גובר (יוטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully