וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "נמאס לי מהמטומטמים שמעליבים אותי על היותי ישראלי"

קשר סלטיק, שמותקף לאחרונה ברשתות החברתיות על רקע המתרחש בעזה, הגיב: "אין לי בעיה עם הלצות, אבל הגבול נחצה כששולחים הודעות לאישתי", וביקש: "אל תערבבו פוליטיקה עם כדורגל"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן מול ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
משיב אש. ניר ביטון רודף אחר ניימאר/רויטרס

"נמאס לי לענות למטומטמים שמעליבים אותי על היותי ישראלי" - כך פתח הערב (שלישי) ניר ביטון פוסט לא שיגרתי שלו באינסטגרם, בו שיגר תגובה לאותם אנשים שמציפים אותו בהודעות גנאי לאחרונה, על רקע המתרחש ברצועת עזה ודעת העולם על מעשיה של מדינת ישראל. קשר סלטיק, שלא שיחק מאז נפצע בבירכו בחודש פברואר, חשף כי ההודעות מגיעות גם לעמוד האינסטגרם של אישתו וקרא לכולם לחדול מהדברים הללו.

עוד בנושא

רפאלוב: "לא רוצה לעבור עוד עונה כמו זו. מעבר לסטנדרד ליאז' הוא אופציה"
ליגיונרים: מונס דאבור לא כבש, אך עדיין מוביל בקרב על מלכות השערים
ערן זהבי החמיץ פנדל, גוואנגז'ו ר&פ ספגה בדקה ה-94 וסיימה ב-1:1 מול הנאן

הפוסט של ביטון

פוסט אינסטגרם ניר ביטון. אינסטגרם ניר ביטון, צילום מסך
פוסט אינסטגרם ניר ביטון/צילום מסך, אינסטגרם ניר ביטון

"אני לא מתכוון להגיב יותר!", הוא כתב, "אני מתבייש עבור האנשים שמעליבים אותי על דבר כזה. כאבא, אם נראה לכם שאני בעד רצח של ילדים או אנשים בכלל אז אתם מטומטמים! אין לי בעיה עם הלצות, אבל זה חוצה את הגבול כאשר אתם שולחים הודעות לעמוד האינסטגרם של אישתי. אני מותקף בתקופה האחרונה, אז הרגשתי צורך להגיד את כל זה. אל תערבבו פוליטיקה עם כדורגל! אתם יותר טוב מזה. אני אוהב את כולם".

ביטון הספיק להופיע העונה 14 פעמים בליגה הסקוטית, שהסתיימה באליפות השביעית ברציפות של סלטיק והחמישית מאז שהצטרף לקבוצה. בנוסף, הוא שיחק העונה בליגת האלופות, בין השאר מול באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן. בארבע העונות הקודמות שלו במדים הירוקים, קשר נבחרת ישראל לא ירד מ-15 משחקי ליגה וכבש שמונה שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully