וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת נפגש עם טביב. בעלי בית"ר ירושלים מסרב לקבוע תג מחיר על המועדון

21.5.2018 / 18:38

ראש העירייה קיים פגישה עם הבעלים והודיע לו כי יש גורמים המתעניינים ברכישת הקבוצה. עם זאת טביב סרב להעניק מכתב התנתקות מן המועדון ובמקביל מתכוון לממש את האופציה על הייסטר, וארן, סילבסטר וקריאף

קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפגש היום (שני) עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. ראש העירייה הבהיר לטביב כי יש גורמים המתעניינים ברכישת הקבוצה וישנם גם גורמים שמוכנים לתפעל את בית"ר ירושלים בתקופת הביניים, עד אשר יגיע רוכש חדש.

עם זאת, בשלב זה טביב אינו מוכן להעניק מכתב התנתקות מן הקבוצה או לחלופין לקבוע תג מחיר עבור המועדון. המגעים עם הרוכשים החדשים לא יתקדמו מבלי שטביב יעניק את המכתב או יקבע תג מחיר.

מאז מסיבת העיתונאים אותה קיים בשבוע שעבר ובה הודיע אלי טביב שהוא זז הצידה, ראש העירייה ברקת החל לגלות מעורבות רבה יותר ומנסה לסייע לאלי אוחנה לייצר פתרונות ליום שאחרי טביב. אוחנה מוכן לתפעל את המועדון במשך שנה אחת בתקציב רזה יחסית בתנאי שטביב אכן יזוז הצידה ובמקביל תהיה אפשרות להביא רוכש חדש. כל אופציה אחרת עשויה להביא למצב בו האוהדים יקיימו מחאה גם נגד אלי אוחנה.

עוד בנושא
אליניב ברדה נרגש לקראת משחק הפרישה: "אני לא ישן כבר שבוע"
אני, הפועל חדרה: עלילות האיש החזק איציק בן תורה

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
בינתיים לא הולך לשום מקום. טביב/שלומי גבאי

בבית"ר ירושלים הבהירו למרסל הייסטר, אנתוני וארן, יקוב סילבסטר ואופיר קריאף כי ב-24 השעות הקרובות תמומש האופציה עליהם כשבקרוב צפוי המועדון לממש את האופציה גם על מיקי סירושטיין.

בשלב זה אלי טביב מתכוון להשאיר את בסיס הסגל. מי שיעזבו יהיו איתי שכטר וחן עזרא. גם אריק סאבו ועידן ורד אמורים לעזוב. עדיין אין החלטה בנוגע לקלאודמיר וז'אוזרז'יניו הברזילאים.

הערב (21:00) תפגוש בית"ר ירושלים את הפועל חיפה במחזור סיום העונה של הליגה. במועדון הירושלמי מקווים לנצח ובמקביל בונים על מעידה של מכבי תל אביב. במקרה בו ירושלים תסיים את העונה במקום השני היא תזכה במענק מיקום של 150 אלף שקלים. עם זאת, חלק גדול מן השחקנים לא עוסק בחישובים אלו, הם רק רוצים לסיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully