וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה נרגש לקראת משחק הפרישה: "אני לא ישן כבר שבוע"

21.5.2018 / 9:13

אחד הסמלים הגדולים בתולדות הפועל באר שבע מתכונן לדקות האחרונות בקריירה מול מכבי נתניה (21:00, ספורט3), הקהל מכין הצגה: "רוצה להודות לאוהדים על כל מה שעברנו". בורדו הצרפתית רוצה את תומאש פקהארט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שחגגו אתמול (בין ראשון לשני) עד שעות הלילה המאוחרות את האליפות, שחקני ואנשי הפועל באר שבע יתפנו היום ליום שכל כולו הוקרה לאליניב ברדה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ברדה יעלה היום בדקות הסיום לכר הדשא במשחק מול מכבי נתניה (21:00, ספורט3) וירשום את הדקות האחרונות שלו כשחקן פעיל, כשלאחר מכן יערוך מסיבת עיתונאים לרגל פרישתו.

עוד בנושא
הפועל באר שבע חגגה עם רבבות אנשים אליפות שלישית ברציפות
לא רק חנן ממן: נבחרי העונה בליגת העל

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
רגע טעון לקפטן. בראדה/סוכנות ג'יני

בקבוצה ציינו שמדובר ביום חשוב מאוד, שסוגר מעגל, בייחוד לאור מה שהקפטן עבר העונה. "דימה (הפיזיותרפיסט שהציל את ברדה) הוא איש העונה", אמרו במועדון, "שום אליפות לא הייתה שווה אם היה קורה משהו לאליניב". גם הקפטן עצמו מתרגש מאוד, כשהקהל מכין לכבודו תצוגה מרשימה. "אני כבר שבוע לא ישן", סיפר ברדה בשיחה עם וואלה! ספורט, "אני מאוד מתרגש לקראת המשחק היום. אני לא נכנס כדי לכבוש, אני נכנס בסך הכל בסוף כדי להודות לקהל על התמיכה ועל כל הדברים שעברנו ביחד".

לשאלה האם כשחזר לבאר שבע האמין שיזכה בשלוש אליפויות אמר: "האמנתי תמיד. לא יודע אם שלוש אליפויות רצוף, אבל האמנתי שאפשר לעשות קבוצה שהקהל יתגאה בה". לשאלה האם העונה הזו הכינה אותו לתפקיד אימון אמר: "אני רציתי יותר תפקיד הנהלתי כי זה מה שעניין אותי אבל למדתי להתחבר גם לזה. עוד לא החלטתי מה אעשה ביום אחרי הפרישה. אשב עם הצוות וההנהלה ונחליט ביחד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מוערך. פקהארט/ברני ארדוב

בעניין אחר: תומאש פקהארט שמחזיק בחוזה לעונה הבאה צפוי לעזוב את הקבוצה. בבאר שבע מעוניינים מאוד בעומר דמארי או אלון תורג'מן, והעובדה שבן שהר גם ככה משמש החלוץ הבכיר מביאה לכך שהחלוץ הצ'כי ממשיך לחפש קבוצה בה ישמש פקטור משמעותי. בבאר שבע מעריכים מאוד את החלוץ, ואם לא ימצאו זרים שישלימו מסכת של שישה שחקנים זרים, ברק בכר ישמח לראות את פקהארט נשאר.

לוואלה! ספורט נודע שבשבוע האחרון החלו גישושים מצד קבוצת בורדו מהליגה הראשונה בצרפת עם נציגיו הזרים של השחקן. בורדו תשחק בליגה האירופית בשנה הבאה, ובקבוצה הבהירו שאם השחקן ישוחרר מבאר שבע ויהפוך לחופשי, הם ייכנסו למשא ומתן איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully