וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן חיים, שפונגין ודוידזאדה ממתינים להכרעה

21.5.2018 / 10:07

שלושת שחקני ההגנה של הצהובים מסיימים חוזים. המאמן הבא יצפה בהם וימליץ להנהלה למי מהם להגיש הצעות לחוזים חדשים. השחקנים הוזמנו למסיבת פרידה רשמית מקרויף והצוות שלו

קובי אליהו

מכבי תל אביב תערוך הערב את המשחק האחרון שלה לעונת 2017/18, נגד בני יהודה בחוץ (שני, 21:00, ספורט4). מהקבוצה נמסר לשחקנים כי מחר צפויה מסיבת פרידה רשמית מג'ורדי קרויף והצוות שלו חואן טוריחו, קרלוס גרסיה, דני פויאטוס ודומינגו מארין. כל החמישה יעזבו ויפנו את הבמה למאמן הבא, ככל הנראה ולדימיר איביץ' הסרבי.

בכל הקשור לשחקני הסגל הנוכחי, דומה שהשאלה המסקרנת היא מה יוחלט באשר לעתידם של טל בן חיים, יובל שפונגין ואופיר דוידזאדה. כל השלושה מסיימים חוזים, אך טרם קיבלו הודעות ממכבי תל אביב באשר להחלטה על עתידם. כמו במקרה איתי שכטר שביצועיו הועברו למאמן הבא כדי שיחווה דעה בטרם תוגש הצעה רשמית להחתמתו, כך גם לגבי השלושה - המאמן הבא התבקש להמליץ אם צריך לחדש את חוזיהם.

בכל הקשור לבן חיים, הבלם הוותיק חזר במהלך הפלייאוף למרכז ההגנה ובמשחקים האחרונים קרויף נתן לו את הבמה לצד ז'אן סילבן באבין. הקהל של מכבי תל אביב הוכיח במשחקים האלה עד כמה הוא מוקיר ומעריך את שחקן הבית הוותיק ויהיה מעניין לראות מה ההנהלה תודיע בסופו של דבר בעניינו.

גם שפונגין ממתין להחלטה וזאת אחרי שספק אם גם הוא האמין לכמה הופעות יזכה העונה בשל פציעתו של אלי דסה והעובדה כי לא פעם שיחק כבלם שלישי כשקרויף בחר לשחק עם שלושה בלמים. באשר לאופיר דוידזאדה, העניינים מול גנט המחזיקה בכרטיסו מעט סבוכים שכן הפועל באר שבע יצרה בעיה לשחקן כשטענה כי הוא מחויב לפצותה בכסף אם הוא חוזר מבלגיה לישראל למועדון אחר.

עוד בנושא:

דניאל ליפשיץ הודיע עלן פרידה מכדורגל
דיווח: ולדימיר איביץ' קרוב למכבי תל אביב
גם חואן טוריחו עוזב את מכבי תל אביב

יובל שפונגין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין אין החלטה. שפונגין/ברני ארדוב

לצד סימני השאלה לגבי בן חיים, שפונגין ודוידזאדה, לשחקנים רבים של מכבי תל אביב יש חוזים לעונה הבאה. אבי ריקן ודור מיכה יעברו קיץ רגוע מאוד אחרי שחתמו תוך כדי העונה על חוזים חדשים. לאלי דסה יש חוזה רק לעונה אחת נוספת ומכבי מעוניינת להאריך את ההסכם או למכור אותו, אם הוא מתעקש לא לקבל את הצעת הקבוצה.

פרדראג ראיקוביץ' ווידאר קיארטנסון יעזבו את הארץ בהמשך השבוע בתקווה מאוד גדולה שיימצאו קבוצות אחרות שירכשו אותם בקי. כריסטיאן באטוקיו הפצוע יחזור רק באמצע העונה הבאה, חוזה רודריגס כבר נפרד וברק יצחקי ודניאל ליפשיץ הודיעו על פרישות.

באשר למשכורות ששוב עוכבו, השחקנים קיבלו במהלך החג הודעות כי הכסף יכנס לחשבון הבנק שלהם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully