וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאטסראיי זכתה באליפות טורקיה, סלטיק זכתה בגביע הסקוטי

אחרי מרוץ מרובע בטורקיה, גומיס קבע 0:1 מול גוזטפה והעניק לגלא את האליפות ה-21 שלה. סלטיק השלימה טרבל שני רצוף עם 0:2 על מאת'רוול, ויקטוריה פלזן אלופת צ'כיה, בישול לבן חיים

שחקני סלטיק, סקוט בראון, קרייג גורדון, מניפים את הגביע הסקוטי. רויטרס
גביע 38. בראון וגורדון חוגגים/רויטרס

סקוטלנד

סלטיק זכתה הערב (שבת) בגביע הסקוטי בפעם ה-38 בתולדותיה אחרי ניצחון 0:2 על מאת'רוול. קאלום מקגרגור כבש כבר אחרי 11 דקות ואוליבייה אנצ'אם חתם את התוצאה בדקה ה-25. סלטיק שמוקדם יותר זכתה גם באליפות ובגביע הליגה, השלימה טרבל זו השנה השנייה ברציפות.

ניר ביטון אמנם פצוע כבר זמן רב ולא שותף, אבל הוא יכול להוסיף עוד תואר לרזומה. הקשר הישראלי ראה היום את אוהדי סלטיק מניפים שלטים בגנות ישראל.

בזכות הניצחון של הבויז בהמפדן פארק, היברניאן של אופיר מרציאנו הבטיחה את מקומה במוקדמות הליגה האירופית בקיץ הקרוב. היבס סיימה במקום הרביעי וקיוותה שמאת'רוול תפסיד בגמר ולא תזכה בכרטיס לאירופה. היום הקבוצה של מרציאנו והמאמן ניל לנון קיבלה את החדשות הטובות והיא כבר יכולה להתחיל להתכונן.

עוד בנושא:

ערן זהבי החמיץ פנדל, קבוצתו סיימה ב-1:1
הקאמבק הושלם: פארמה חזרה לסרייה A

אוהדי סלטיק עם שלטים נגד ישראל. רויטרס
שוב שלטים אנטי ישראלים ביציעי סלטיק/רויטרס

טורקיה

העונה הדרמטית בליגה הטורקית הגיעה הערב (שבת) לסיומה עם אליפות מספר 21 של גלאטסראיי. מוליכת הטבלה ערב המחזור הייתה זקוקה לתיקו מול גוזטפה כדי להכריע את המרוץ המרובע, אבל לא לקחה סיכון וניצחה 0:1 מפנדל של בפטימבי גומיס הצרפתי שהוכשל בעצמו בדקה ה-66. גומיס, מלך שערי הליגה בעונת הבכורה שלו בטורקיה, כבש את ה-29 שלו והעניק לגלא אליפות ראשונה מאז 2014/15 שהיא גם ראשונה שלו בקריירה.

שלוש היריבות ניצחו אף הן, אבל לא מנעו מפתיח טרים לחגוג אליפות שביעית כמאמן גלאטסראיי, שגם העפילה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. פנרבחצ'ה ניצחה 2:3 את קוניאספור, סיימה שנייה עם שלוש נקודות פחות ותהיה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. איסטנבול בשאקשהיר המפתיעה הסתפקה במקום השלישי ותהיה בליגה האירופית יחד עם האלופה היוצאת בשיקטאש, שנפרדה מהתואר אחרי שנתיים וסיימה רק במקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פתיח טרים מאמן גלאטסראיי עם תואר האליפות. רויטרס
עוד אליפות לאוסף. פתיח טרים/רויטרס

צ'כיה

ויקטוריה פלזן זכתה הערב באליפות החמישית בתולדותיה אחרי ניצחון 1:2 על טפליצה במחזור ה-29 והלפני אחרון. פלזן שפתחה את העונה בצורה יוצאת מן הכלל, נעצרה קצת אחרי פגרת החורף, אבל התעוררה בזמן והשלימה זכייה בתואר. היא תעלה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.

מי שעוד חגג היום בצ'כיה הוא טל בן חיים. שחקן הכנף של ספרטה פראג בישל את השער היחיד ב-0:1 של קבוצתו על סיגמה אולומואוץ. בן חיים פתח בהרכב וכדור רוחב שלו הפך לשער של יוזף שוראל בדקה ה-46. הישראלי - לו זה היה בישול שני בלבד העונה - הוחלף בדקה ה-65.

הניצחון של ספרטה היה יקר במיוחד מכיוון שהיא עברה את אולומואוץ ועלתה למקום הרביעי ששווה כרטיס לאירופה. כעת הדברים תלויים בה וניצחון במחזור הסיום אמור לשלוח אותה למוקדמות הליגה האירופית (הדברים תלויים גם בהפרש שערים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully