וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכיל קראמר למכבי חיפה: מעוניין לשחק בישראל. נפתח משא ומתן

18.5.2018 / 9:19

אחרי מספר ימים בהם שהה בהולנד, החלוץ ההולנדי השיב לירוקים. גורם: "עכשיו הכל תלוי במו"מ". אחרי שפתחה במגעים עם עוואד, חיפה מציעה לזנטי חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. ומה עם חיימוב?

עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ הבא של מכבי חיפה? לאחר שנחת בישראל בשבוע שעבר, הגיע לכפר גלים ונפגש עם המנהל הטכני מוחמד אלאך והמאמן פרד רוטן, מיכיל קראמר הודיע למכבי חיפה כי הוא מעוניין לשחק בישראל. ההחלטה מגיעה מספר ימים לאחר שהבהיר כי הוא מעוניין להתרשם מהמדינה וממתקני המועדון בביקורו בארץ. כעת, החל משא ומתן בין נציגי השחקן למכבי חיפה. גורם במועדון אישר הלילה: "עכשיו הכל תלוי במשא ומתן עם השחקן". על פי מתווה העסקה, מדובר על חוזה לשנתיים כשהצדדים צריכים, כמובן, לסגור את פערי השכר.

אלאך כבר סימן מועמד נוסף למקרה שהמגעים לא יצליחו, אך כרגע בחיפה החליטו להתמקד בחלוץ (29, 1.96), יליד רוטרדם. במהלך השיחות, החלוץ שנרכש ב-2015 על ידי פיינורד הודיע למכבי חיפה כי ההרחקה שספג, לשבעה משחקים, לא תחול על העונה הבאה. הסיבה: הוא ויתר על חלק משכרו בספרטה רוטרדם אליה הושאל בתמורה לכך שיישאר רשום בסגל עד סוף העונה וכך עונשו יימחק.

עוד בנושא

מכבי חיפה התנתה חלק מהחוזה של בוזגלו במספר ההופעות בליגה
מאור בוזגלו: "אני אסיר תודה ליעקב שחר. אם ירצו אותי אני כאן"

מיכאיל קראמר שחקן פיינורד. GettyImages
נתן את האוקיי. קראמר/GettyImages

בנושא אחר: אחרי שהחלה במשא ומתן עם החלוץ מוחמד עוואד, לו הוצע חוזה לחמש שנים במועדון, מכבי חיפה מציעה לעמית זנטי חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. ההצעה הועברה לאביו של השחקן, שדורש לבטל את האופציה ולקבל אחוזים ממכירה עתידית. זנטי ערך שיחה עם הצוות ההולנדי של מכבי חיפה. המנהל הטכני מוחמד אלאך הבהיר לו כי אם יחתום יהיה שחקן חשוב ברוטציה של הקבוצה בעונה הבאה. השחקן יוכל להשתחרר דרך הוועדה למעמד השחקן, תמורת סכום שלא יפחת מ-1.08 מיליון שקל.

למרות רצונו של המועדון להשאירו בסגל, עומרי גלזר עשוי לעזוב אם יתברר שישמש כשוער משנה לאוהד לויטה. במקרה כזה, מכבי חיפה תנסה לצרף את גיא חיימוב במקרה שישוחרר מבאר שבע. חיימוב צפוי לבקש לעזוב אם אלונה ברקת לא תאריך את חוזהו, שמסתיים בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully