וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי: "לא חלמנו על זה", אילון ירושלמי: "אין תירוצים"

17.5.2018 / 16:50

בהפועל חדרה מתרגשים מהמשחק נגד הפועל נצרת עילית ביום שני, שניצחון בו יחזיר את הקבוצה לליגה הבכירה לראשונה מאז 1979. המאמן ניסו אביטן: "עונה שלמה מתנקזת למשחק אחד"

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביב ארגז

רגע האמת הולך ומתקרב: הפועל חדרה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ ביום שני נגד הפועל נצרת עילית, שניצחון בו יעלה את חדרה לליגה הבכירה לראשונה מאז שנת 1979. הקבוצה של ניסו אביטן תלויה בעצמה: ניצחון, והיא לא צריכה לחשוב כלל על משחקה של הפועל ראשון לציון נגד מכבי אחי נצרת, למרות שהיא תשמח לקבל מעט עזרה מהנצרתים. מחדרה צפויים להגיע לאצטדיון גרין למעלה מ-3,000 אוהדים, כאשר המשטרה אסרה על פתיחת הקופות ולכן הכרטיסים נמכרים באצטדיון העירוני ובמספר נקודות בעיר .

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "עונה שלמה בעצם מתנקזת למשחק אחד. עבדנו קשה מאוד להגיע למשחק הזה כדי שאנחנו נדע שאנחנו תלוים בעצמנו ובעצם ניצחון שלנו מכריע את הסיפור. מנגד, עומדת יריבה איכותית וטובה. אני שומע את כל הדיבורים מסביב וחשוב לנו להדגיש - אנחנו רוצים שהדברים יהיו ברורים: אין לי ספק שגם נצרת עילית וגם אחי נצרת יעשו את העבודה וילחמו ואני מייחל לזה וזה מה שצריך להיות בספורט ומי שהכי טובה תעלה ליגה".

עוד בנושא:

מאמן או חבר בצוות המקצועי? הפועל כפר סבא צירפה את ארז בנודיס
ליגה לאומית: ניצחונות לחדרה וראשון לציון, הקרב על העלייה יוכרע במחזור האחרון
בעיצומו של מירוץ העלייה לליגת העל: משבר גדול בין עיריית ראשון לציון לאיל ברקוביץ'

שחקן הפועל חדרה איילון ירושלמי. שלומי גבאי
"רוצים לעלות ולנצח". אילון ירושלמי/שלומי גבאי

סמיר באירקטרביץ': "בתחילת העונה רצינו רק להישאר בליגה ולשחק טוב בשביל האוהדים שלנו, אבל שיחקנו טוב וניצחנו הרבה משחקים וראינו שיש לנו הזדמנות לעלות ליגה. שיחקנו טוב, הבקענו הרבה שערים. המשחקים שלנו מאוד מרגשים ואני חושב שמגיע לנו לעלות לליגה הראשונה".

אילון ירושלמי: "אני סובל קצת מהמפשעה, לא משהו יותר מדי רציני, אני אהיה בסדר. וגם הקבוצה, זה עומס של כל העונה וזה טבעי. במשחק הזה אני לא חושב שיהיו תירוצים. לא מעניין אותנו מה הם יעשו, אנחנו באים בשביל עצמנו, לנצח ורוצים לעלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני הפועל חדרה מתפללים לפני אימון. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה מתכנסים/שלומי גבאי

אוהד קדוסי סיכם: "בתחילת העונה לא חלמנו על זה אפילו, על להגיע לרגע הזה שאנחנו 90 דקות מליגת העל ובמחזור האחרון זה מה שיקבע אם אנחנו נעלה ליגה או לא. תן לנו לחלום עוד שבוע ותעיר אותנו מהחלום הזה בעזרת השם שנהיה בליגת העל. מי שלא מתרגש מהדבר הזה אז עדיף לו לא לשחק כדורגל. זה משהו שכולם מחכים ומצפים לו, להגיע למתח שיקבע דברים. אין ספק שיש טיפה לחץ מן הסתם, אבל זה לחץ חיובי, זה לחץ שכל שחקן וכל מאמן אחר בליגה הזאת מוכן לשלם כסף בשביל להתחלף איתנו ולהגיע לרגעים האלה".

שחקן הפועל חדרה סמיר באירקטרביץ'. שלומי גבאי
סמיר באירקטרביץ'/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה מתפללים לפני אימון. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה מתפללים לפני האימון/שלומי גבאי
מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. שלומי גבאי
ניסו אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully