וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן או חבר בצוות המקצועי? הפועל כפר סבא צירפה את ארז בנודיס

הקבוצה של יצחק שום פרסמה הודעה לפיה בנודיס, שהדריך השנה את הפועל הרצליה מליגה א', יעמוד על הקווים עד לסיום עונה. לאחר חצי שעה חזרה בה והודיעה כי בנודיס רק "צורף לצוות המקצועי"

יצחק שום מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
ממשיך לשבור שיאי ביזאר. יצחק שום/קובי אליהו

הפועל כפר סבא של עונת 2017/18 ממשיכה לשבור שיאי ביזאר: הקבוצה של יצחק שום הודיעה היום (שלישי) על מינויו של ארז בנודיס לתפקיד מאמן הקבוצה, החמישי של המועדון העונה. עם זאת דקות לאחר מכן פרסם המועדון הודעת תיקון בו נכתב כי בנודיס לא מונה למאמן הראשי אלא צורף לצוות המקצועי של המועדון.

מהודעת התיקון ניתן להבין כי הבעלים יצחק שום עדיין ממשיך לשמש כמאמן ראשי. מינויו של בנודיס, שהדריך השנה את הפועל הרצליה מליגה א', היה יוצר מצב אבסורדי אם הפועל כפר סבא אכן תעפיל למשחקי המבחן מול יריבה מליגה א'. במבחנים בנודיס עשוי היה למצוא את עצמו על הקווים של כפר סבא מול עירוני טבריה, הקבוצה שהדיחה אותו ואת הפועל הרצליה בדו קרב פנדלים בגמר הפלייאוף של ליגה א' צפון.

עד כה הדריכו העונה את כפר סבא ארבעה מאמנים. מסאי דגו אימן עד 23 בינואר והציב את הקבוצה בפסגת הלאומית, לאחר מכן הבעלים יצחק שום עמד על הקווים בשני משחקים ואז הביא את ריימונדס ז'וטאוטאס לתקופה. הליטאי החזיק מעמד קצת יותר מחודש ופינה את המקום לחיים שאבו, שהתפטר בעצמו אחרי שישה הפסדים רצופים וגרם לשום לחזור לעמוד על הקווים.

כדי להימנע ממשחקי המבחן, הפועל כפר סבא זקוקה לניצחון 0:7 על הפועל רמת גן במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, או לניצחון בתוספת הפסד מפתיע של הפועל ניר רמת השרון לעירוני נשר. אם תהיה במבחנים, תשחק נגד מכבי קביליו יפו או כאמור עירוני טבריה.

עוד בנושא
לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה 0:3 את נשר והותירה לעצמה סיכוי
מ.ס. אשדוד: משה אוחיון צפוי לפרוש ולעבוד לצידו של מילבסקי בעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully