וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר הציב אולטימטום לשחקנים. נציגי ונלו ייפגשו עם קפילוטו

16.5.2018 / 7:20

למרות שנפצע, הבלם ייפגש עד מחר עם ההולנדים. כץ יציע שדרוג נוסף למלול וקפילוטו עוד השבוע. קלינגר הבהיר: שחקן שלא יסכם תוך שלושה שבועות, לא יהיה. במועדון ביקשו מאבוחצירה ואורמוש להמתין

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בצל התבוסה הכואבת אמש (שלישי) להפועל באר שבע (4:1), בעלי הפועל חיפה יואב כץ מתכוון להגביר החל מהשבוע את ההכנות לעונה הבאה ונראה כי במועדון ישנו לא מעט לחץ בעקבות העניין הזה. בחיפה חוששים מנטישת שחקנים נוספים מלבד אלון תורג'מן, שכבש אתמול אך ייתכן מאוד שיעזוב להפועל באר שבע או ייצא לחו"ל. שמעון אבוחצירה קיבל מסר מראשי המועדון להמתין מעט עד שיתברר מצבו של תורג'מן וייתכן שיוחתם בהמשך. במועדון הבהירו כי ימתינו עוד מספר ימים לתורג'מן, אחרת לא יוכלו לקחת סיכון ויהיו חייבים להחתים שחקן אחר. גם מירקו אורמוש ברשימות והוא מועמד להחליף את ראדו גנסארי. "ניר ממשיך בהכנות כרגיל, הוא יודע שאף אחד לא מבטיח לו את משרת מאמן הנבחרת, אבל כשתגיע ההצעה הוא ייפגש עם ועדת האיתור", אמרו בכרמל.

שני סקאוטים של ונלו צפו במשחק אמש מהיציע יחד עם סוכן השחקנים עידן כסיף. הם הגיעו במיוחד כדי לצפות בניסו קפילוטו שנפצע סמוך למחצית. לדברי מקורבים לעסקה הפציעה לא שוללת אפשרות שתוגש הצעה בקרוב, אך טרם התקבלה החלטה בעניין. בסיום המשחק, למרות ששיחק רק 40 דקות, נציגי המועדון ההולנדי ביקשו להיפגש עם השחקן ונראה כי הפגישה תתקיים עד מחר, אז יעזבו את ישראל. בשלב הבא, כץ מתכנן להגיש הצעה לדור מלול, זאת משום שמכבי חיפה הקפיאה נכון לשלב זה את המגעים עימו. הפערים עם גבריאל תמאש קטנים מאוד אבל הוא ממתין לקלינגר. בהפועל חיפה מרגישים שחלה ירידה בכושרו אך עדיין הוא נמצא גבוה בסדר העדיפויות של הבעלים. גם גל אראל שמחוזר בהפועל תל אביב אמור להיפגש עם כץ. שטקוס וסויסטדט ומיטרבסקי יישארו.

עוד בנושא

למרות שהובילה: הפועל חיפה הובסה 4:1 בידי הפועל באר שבע
סקאוט של ונלו ההולנדית צפה בניסו קפילוטו, שהוחלף בדקה ה-40
קלינגר: "בכדורגל שלנו חסרים שחקנים עם אישיות, אנחנו מצאנו כאלה"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מציב תנאים לשחקנים. קלינגר/יוסי ציפקיס

"הפועל חיפה במשך השנים, כמדיניות, חוסכת הרבה כסף מכך שהיא לא ממהרת להתחייב. קבוצות נתקעות עם שחקנים לארבע וחמש שנים. לפעמים זה עובד לטובה. השנה זה יכול לעבוד לרעה. שחקנים גילו יכולת טובה וכולם רוצים אותם", אמר ניר קלינגר. "חוץ מבאר שבע ומכבי תל אביב אף קבוצה לא תשלם להם את הסכומים שיואב מציע. בקבוצות אחרות הם גם יישבו בספסל במקרה הטוב, או ביציע".

עוד סוגיה שמטרידה את המועדון היא ההכנות לאירופה. חיפה תשחק ב-26 ביולי אבל תחל את האימונים ב-25 ביוני. כץ רוצה לסגור את רוב הסגל עד תחילת האימונים אבל המאמן עדיין לא חתם. "ברגע ששחקן אחד יחתום, שחקנים יתחילו לסגור. יואב חייב לסגור לפחות שחקן אחד השבוע", אמרו שחקנים בקבוצה. "לא נגיע לתחילת האימונים עם חצי קבוצה", מבטיח קלינגר. המאמן הציב אולטימטום והודיע ששחקן שלא יסכם בשלושת השבועות הקרובים, לא יהיה בקבוצה. הנבחרת? זה חלום שלי. יתגשם אז יתגשם, ואם לא אז לא. הקבוצה תעבור רענון של 4 עד 5 שחקנים. אני די מנוסה בבניית קבוצות. נצטרך לרענן, אבל את מי שנרצה להשאיר נצטרך להשאיר עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully