וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה- בני יהודה: ברק בדש הודיע על פרישה ועשוי לפתוח

15.5.2018 / 23:13

החלוץ בן ה-35 יתלה את הנעליים בתום העונה הנוכחית וימונה למנהל הקבוצה. גולן אלקסלסי צפוי לפתוח (ד', 19:15, ספורט1). הכתומים ינסו לנצח אחרי שישה משחקים בלי בן תורג'מן המוצהב

מחזור 35הסתיים16/05/2018
מכבי נתניה
    0
    • (19) חוזז
    • (47) אשכנזי
    • (52) שועה
    • (53) בלילטי
    • (79) כהן
    • (90) גורדנה
    בני יהודה תל-אביב

    מכבי נתניה:

    מאמן הקבוצה,סלובודן דראפיץ' התייחס למשחק מול בני יהודה ואמר: "נמשיך לשחק עד השנייה האחרונה. חשוב לזכור שהדרך שבה נסיים את העונה הזו, והטעם שנשאיר במחזורים האחרונים, ייקבעו כיצד תתחיל העונה הבאה". שוער המשנה גולן אלקסלסי צפוי לפתוח בהרכב.

    לפני המשחק, יערוך המועדון טקס פרידה מברק בדש שימונה למנהל הקבוצה. בדש: "לאחר כמעט 20 שנה בכדורגל, הגיע גם הזמן שלי לפנות את כר הדשא ולתרום מהידע והניסיון הרב שצברתי למען המשך הצלחתה של מכבי נתניה. זהו המועדון בו התחלתי את קריירת המשחק שלי כילד, ואין מאושר ממני לסיים פה את הקריירה כשחקן, לאחר עליית ליגה והתבססות בפלייאוף העליון, ולתרום למועדון מהצד השני של הקווים כמנהל קבוצה. אני רוצה להודות לצוות במכבי נתניה, על שנה וחצי נהדרות, לאשתי היקרה שרון, על התמיכה ועל שלושה ילדים מקסימים, ומעל כולם להוריי אשר מלווים אותי לכל אימון וכל משחק, מגיל 10 ועד היום".

    דראפיץ' אמר על בדש: "ברק תרם רבות למועדון בשנה וחצי האחרונות, הן מקצועית והן אישיותית, שמח ומצפה לעבוד יחד איתו כחלק מהצוות בעונה הבאה". בדש עשוי לפתוח בהרכב אחרי שרמזי ספורי נפצע היום באימון. מהמשחק ייעדרו המוצהבים טים הויבאך, דודי תירם ודן גלזר. דין מימוני וחגי גולדנברג צפויים לפתוח במרכז ההגנה. אלחסן קייטה עזב את הקבוצה ונפרד מהשחקנים. שישה שחקנים מקבוצת הנוער הוזמנו לסגל הקבוצה מחר: עיסאם עיאשה, יונאס מלאדה, ירין שרעבי, אלעד שחף, אסף בן שבת ואיאד חאג'.

    ברק בדש שחקן מכבי נתניה חוגג. אדריאן הרבשטיין
    תולה את הנעליים. בדש/אדריאן הרבשטיין

    בני יהודה:

    אחרי החתימה של יוסי אבוקסיס על חוזה לחמש שנים, בני יהודה תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול מכבי נתניה. הכתומים סופרים שישה משחקים ללא ניצחון ויחסרו הפעם גם את בן תורג'מן המוצהב, המצטרף לדן מורי ואלמוג בוזגלו הפצועים. איסמעילה סורו ימשיך לקבל קרדיט בקישור ונריוס ולסקיס עשוי לשוב לחוד, לאחר שירדן שועה הצעיר פתח במחזור הקודם.

    sheen-shitof

    עם הנחה בלעדית

    השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

    בשיתוף HairMax
    יוסי אבוקסיס בני יהודה.
    אבוקסיס רוצה ניצחון אחרי החוזה החדש

    טריוויה

    * יהיה זה המשחק ה-106 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 32:37 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 36 תוצאות תיקו.


    * כל שבעת המפגשים האחרונים ביניהן הסתיימו בניצחונות של האורחות. הניצחון הביתי האחרון היה של בני יהודה - 0:3 בנובמבר 2012.


    * מכבי נתניה היא הקבוצה היחידה פרט לבית"ר ירושלים שכבשה בכל משחק ביתי העונה.


    * בני יהודה, שמגיעה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, נותרה קבוצת הליגה היחידה שלא ניצחה בחוץ ב-2018 (חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 3250

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully