וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אליניב ברדה ישחק מספר דקות מול מכבי נתניה

15.5.2018 / 9:41

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קפטן באר שבע שהפך לעוזרו של בכר יחזור למגרש למשחק אחד, לאחר שהושבת מכל פעילות בעקבות האירוע שעבר לפני כחצי שנה. חגיגות האליפות: ביום ראשון

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, אליניב ברדה ישחק את משחקו האחרון בקבוצה מול מכבי נתניה. מי שהפך לעוזרו של ברק בכר, ישותף בדקות הסיום של המשחק. הקפטן ואחד הסמלים הגדולים של המועדון עבר אירוע דום לב לפני כחצי שנה ומאז הוא מושבת מכל פעילות. ברדה יחזור למספר דקות תוך פיקוח צמוד של הצוות הרפואי. הקהל מכין תפאורה מיוחדת לקראת חזרתו של הקפטן שיעלה למגרש בפעם האחרונה. "המטרה היא להודות לקהל ולהיפרד ממנו בפעם האחרונה", אמרו בסביבתו של ברדה.

עוד בנושא:

לפני 9 ימים פרסמנו: אליניב ברדה עשוי לחזור למשחק אחד
ההפתעות של בכר: מנזון וקואנקה בסגל באר שבע להפועל חיפה

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יקבל דקות פרידה. אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תפגוש הערב את הפועל חיפה, כשג'ון אוגו מורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים ולא יהיה כמובן בסגל. בכר הפתיע כשכלל 20 שחקנים בסגל המורחב, כולל שלושה שוערים בניהם גל נבון שעשוי להישאר בסופו של דבר מחוץ לסגל. גם חאתם עבד-אלחמיד לא בסגל בגלל פציעה. בסגל שנשלח לשחקנים בהודעת וואצ אפ נכללו החלוץ איתמר שבירו ושחקן ההגנה בני נתן.

ההפתעה ברשימה: איסק קוואנקה, שרשם הופעה אחת מאז חודש פברואר, חזר לסגל אחרי כמעט חודשיים. מוחמד גדיר סובל מכאבים בברך ולא ייכלל בסגל. שחקן נוסף שעשוי לקבל הזדמנות מחר הוא ואדים מאנזון, שייכלל בסגל. השחקן לא שיחק העונה במדי באר שבע אבל נכלל ארבע פעמים בסגל שלה. גם דודו גורש יפתח.

* חגיגות האליפות יערכו ביום ראשון הקרוב, החל מהשעה 21:15 ברחבת עיריית באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully