וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל באר שבע: סקאוט ונלו ההולנדית יצפה בניסו קפילוטו

14.5.2018 / 22:25

ההולנדים כבר יצרו קשר עם נציגיו של הבלם, שדורש שדרוג כדי להישאר בכרמל. בכר הפתיע כשכלל 20 שחקנים בסגל, ביניהם קואנקה, איתמר שבירו ובני נתן הצעירים (ג', 20:15, ספורט4)

מחזור 35הסתיים15/05/2018
הפועל חיפה
  • תורג'מן (10)
4:1
  • (42) פקהארט
  • (58) מלמד
  • (77) ראדי
  • (90) איינבינדר
הפועל באר שבע
צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

הפועל חיפה:

ניר קלינגר לא תרגל את ההרכב אבל שמואל שיימן ורסמוס סויסטדט סוחבים פציעות ולא בטוח שיהיו כשירים למשחק. חיים מגרלישווילי עשוי לפתוח. קלינגר לא תרגל את שחקני הקישור והרבה לשנות את ה-11 לקראת המפגש עם האלופה. גל אראל ומקסים פלקושצ'נקו תורגלו אך גם רוסלן ברסקי, עידן גולן וסהר פדידה תורגלו לסירוגין בהמשך האימון.

במהלך המשחק יצפה סקאוט של ונלו ההולנדית בניסו קפילוטו, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. הבלם דורש שדרוג בשכרו בתמורה להישארותו. עוד נודע כי ההולנדים כבר יצרו קשר עם נציגיו של קפילוטו, עוד בטרם החליטו להגיע לארץ. כזכור, לאחרונה גילתה בו עניין גם עירוני קרית שמונה.

הפועל באר שבע:

אחרי חגיגות האליפות, הפועל באר שבע סיימה את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן ברק בכר לא תרגל את ההרכב באימון המסכם, אבל פרסם את הסגל. ג'ון אוגו מורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים ולא יהיה כמובן בסגל. בכר הפתיע כשכלל 20 שחקנים בסגל המורחב, כולל שלושה שוערים בניהם גל נבון שעשוי להישאר בסופו של דבר מחוץ לסגל. גם חאתם עבד אלחמיד לא בסגל בגלל פציעה.

בסגל שנשלח לשחקנים בהודעת וואטסאפ נכללו החלוץ איתמר שבירו ושחקן ההגנה בני נתן. ההפתעה ברשימה: איסק קואנקה, שרשם הופעה אחת מאז חודש פברואר, חוזר לסגל אחרי כמעט חודשיים. מוחמד גדיר סובל מכאבים בברך ולא נכלל בסגל. שחקן נוסף שעשוי לקבל הזדמנות מחר הוא ואדים מאנזון. השחקן לא שיחק העונה במדי באר שבע אבל נכלל ארבע פעמים בסגל שלה. דודו גורש עשוי לקבל הזדמנות מחר בין הקורות.

איסק קואנקה שחקן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
חוזר מהקפאה. איסק קואנקה/סוכנות ג'יני

טריוויה

* הפועל חיפה נותרה הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה להפועל באר שבע בליגה (שלוש תוצאות תיקו). האם זה יקרה דווקא אחרי חגיגות האליפות?

* ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, אבל הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגה מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* ממן, שחקן העונה, כבש את שערו הראשון ב-2017/18 בכדור חופשי במדי הפועל חיפה לרשת באר שבע. נגד קבוצת נעוריו הוא הבקיע את שער הליגה הראשון שלו במדי הפועל תל אביב (ספטמבר 2012).

* אגב, הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו ב-15 במאי הייתה בליגה הלאומית ב-2009, אחרי שהשתיים הבטיחו כבר את העלייה לליגת העל. הפועל חיפה ניצחה 1:2 מצמד של ערן לוי וסיימה כאלופת הליגה השנייה, באר שבע שעוד הוליכה משער של אוהד קדוסי דורגה שלישית. מאור מליקסון הוא היחיד שפתח אז, כשבצד החיפאי גל אראל שותף כמחליף וממן ישב על הספסל.

ניסו קפילוטו, הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קפילוטו בדרך לאירופה?/אדריאן הרבשטיין

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה
קהל: 4500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully