וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: תומאס טוכל נפגש עם ניימאר לקראת ההצגה שלו כמאמן פ.ס.ז'

בגרמניה טוענים שהכוכב הברזילאי נפגש בחשאי עם המאמן הגרמני שצפוי להחליף את אונאי אמרי ועל פי ההערכה קיבל הבטחה שניימאר יישאר. טוכל צפוי לחתום על חוזה לשתי עונות במועדון

השמועות על כך שניימאר יעזוב את פריס סן ז'רמן בקיץ לא פוסקות אפילו לרגע, אבל היום (שני) מתפרסם בגרמניה דיווח מעניין שלפיו תומאס טוכל, המאמן המיועד של פריס, נפגש עם הכוכב הברזילאי לגבי המשך דרכו של השחקן במועדון. על פי הדיווח ב"זייטונג" הגרמני, השניים קיימו פגישה חיובית מאוד, מה שמגדיל את הסיכויים שהשחקן יישאר במועדון הצרפתי.

כזכור, לאחר ההפסד של פריס 2:0 לראן ביום שבת, הבעלים של פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי הצהיר שניימאר יישאר בקבוצה ב-2,000 אחוז, אך הדיווחים על מעבר של השחקן לריאל מדריד בעונה הבאה ממשיכים לדלוף בתקשורת הספרדית.

עוד בנושא

למרות ששיחק חצי עונה: ניימאר נבחר לשחקן העונה בליגה הצרפתית מטעם השחקנים

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
נשאר, עוזב, נשאר, עוזב/רויטרס

בגרמניה טוענים שטוכל עשוי להיות מוצג כבר היום בפריס ויקבל חוזה לשנתיים במועדון. על פי ההערכות טוכל קיבל הבטחה שניימאר יישאר בקבוצה כשהמטרה העיקרית של הגרמני תהיה לזכות בליגת האלופות ולשם כך הוא יהיה חייב להוציא את המיטב מניימאר שהציג יכולת נהדרת בקבוצה עד שנפצע וגם נבחר בשבת לשחקן העונה בליגה הצרפתית למרות שהוא לא משחק כבר תקופה ארוכה.

טוכל, שאימן בעבר בהצלחה את מיינץ וגם את בורוסיה דורטמונד, יחליף את אונאי אמרי שכבר הודיע על עזיבה למרות שהוליך את הקבוצה לטרבל בצרפת. אמרי שילם את המחיר על ההפסד הכפול מול ריאל מדריד וההדחה של פ.ס.ז' כבר בשלב שמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully