וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ורמה"ש חתמו על הסכם שיתוף פעולה. גיא צרפתי מועמד

14.5.2018 / 11:11

הצהובים מעמיקים את שליטתם בלאומית: אחרי בית"ר תל אביב/רמלה, תשלח שחקנים ממחלקת הנוער שלה בהשאלה גם לרמת השרון. במסגרת השת"פ מאמן הנוער עשוי לקבל צ'אנס על הקווים. דיווח ברוסיה: צסק"א רוצה את פיליפנקה

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב מעמיקה את הקשר שלה עם הליגה הלאומית וחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם עירוני רמת השרון. ההסכם מאוד דומה לזה שיש למכבי תל אביב עם בית"ר תל אביב/רמלה והוא לא אמור להחליף אותו. בעונה החולפת השאילה מכבי תל אביב שלושה שחקנים לבית"ר תל אביב/רמלה והיא אמורה להמשיך להשאיל אליה שחקנים במקביל לאלה שיושאלו החל מהעונה הקרובה לרמת השרון.

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב לעירוני רמת השרון, מועמד גיא צרפתי לעבור ולאמן את הקבוצה מהליגה הלאומית. צרפתי שאימן העונה את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב וזכה עימה באליפות, כבר שימש כעוזר מאמן בליגת העל והוא שואף להתפתח כמאמן בוגרים ראשי בליגת העל, כך שאימון קבוצה בליגה הלאומית הוא בהחלט תחנה בדרך המקצועית שהוא מתעתד לעשות. אם הצרפתי יחתום ברמת השרון, ההערכה היא שהוא ייקח עימו בהשאלה כמה שחקנים מקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. בקרית שלום בנו כבר את המסלול לשחקנים שמסיימים גיל נוער ועוברים לשחק בבוגרים בליגה הלאומית כדי להתחשל לפני שהם מקבלים את הצ'אנס לחזור למכבי תל אביב.

* כלי תקשורת ברוסיה מדווחים כי קשר מכבי תל אביב ייגור פיליפנקה מבוקש על ידי צסק"א מוסקבה. פיליפנקה בן ה-30 שיחק תחת הדרכתו של מאמן צסק"א ויקטור גונצ'רנקו בבאטה בוריסוב בעונת 2012/3. העונה הושאל פיליפנקב ממכבי תל אביב למ.ס. אשדוד וחזר למולדתו בתום העונה.

עוד בנושא

קרויף: "נקודת המפנה של מכבי תל אביב תהיה כשתחזור לבלומפילד"
קרב ענקיות: השוואה בין 3 האליפויות של באר שבע מול מכבי תל אביב

גיא צרפתי מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יהנה מהשת"פ? גיא צרפתי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully