וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "נקודת המפנה של מכבי תל אביב תהיה כשתחזור לבלומפילד"

13.5.2018 / 7:47

מאמן מכבי תל אביב היוצא טוען: "עד שזה לא יקרה, הקבוצה תמשיך לאבד נקודות בנתניה". בקבוצה כעסו על האירוח של באר שבע ולא התרשמו מהניצחון: "שהמאמן החדש לא יסתנוור, דרושה מהפכה. אם רק היינו בינוניים, היינו אלופים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. למרות הניצחון, מכבי לא נהנתה מהביקור בטרנר

במכבי תל אביב יצאו אמש (שבת) מבאר שבע הכי מהר שרק יכלו. הביקור בטרנר, על אף הניצחון ההיסטורי, היה רחוק מטיול אחרי הצהריים בפארק ולא בגלל הקושי לראות את היריבה השנואה חוגגת אליפות. "ההתנהגות של האוהדים והאופן שבו הכרוז עושה שימוש במיקרופון, הכעיסו מאוד", אמר אמש גורם במועדון. "האליפות הזו הוכרעה עוד לפני המשחק הזה, אבל כמות הברכות שאנחנו קיבלנו מהאוהדים, הייתה משהו מקומם. זו לא צורה לארח כך".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע, שזכתה באליפות
נוער: מכבי תל אביב זכתה באליפות התשיעית בתולדותיה
וידאר קיארטנסון מחוץ לסגל של נבחרת איסלנד למונדיאל

אוהדי הפועל באר עוקצים את מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קבלת פנים "חמה". אוהדי באר שבע בשלט גנאי למכבי תל אביב/ברני ארדוב

2. תחושת פספוס בקבוצה: "אם רק היינו בינוניים, היינו אלופים"

מעבר לקבלת הפנים החמוצה, במכבי תל אביב נסעו אמש הביתה ברגשות מעורבים. מצד אחד שמחה על הניצחון, אבל מצד שני גם תחושת אכזבה גדולה. "אם רק היינו בינוניים העונה, היינו לוקחים אליפות", קבע אמש אחד משחקני הקבוצה. "לא היה צריך להיות טוב. מספיק היה להיות בינוני, אבל אנחנו היינו רעים בחלק גדול מהמשחקים ולא ידענו במשחקים האלה לעשות את הנקודות כמו שהפועל באר שבע עשתה וזה מה שהכי מאכזב אחרי ניצחון כזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם דור פרץ. ברני ארדוב
אפילו לא בינוניים, למרות הניצחון. שחקני מכבי תל אביב חוגגים אמש/ברני ארדוב

3. במכבי יודעים: אסור לסמוך על הניצחון הזה

אבל היו גם כאלה במכבי תל אביב שדיברו אמש על משחק שעלול להיות מתעתע. "אם המאמן החדש ראה את המשחק, שלא יסתנוור בטעות כי יש הרבה מאוד עבודה לעשות", אמר גורם במועדון. "צריך לעשות מהפכה בסגל, אם רוצים לקחת את האליפות מהפועל באר שבע בעונה הבאה. אם בטעות מישהו יחשוב שהנה זו הוכחה לכך שמכבי תל אביב יכולה לתת מאבק אמיתי על התואר בסגל הזה, טעות בידיו".

שחקני מכבי תל אביב אבי ריקן, פרדראג ראיקוביץ' מאוכזבים. קובי אליהו
שאף אחד לא יתבלבל: מכבי תל אביב קבוצה בינונית/קובי אליהו

4. קרויף לא מנבא טובות עד החזרה לבלומפילד

על שני דברים ג'ורדי קרויף חזר אמש. הראשון, בעיית הביתיות של מכבי תל אביב והשני העובדה שעל אף 3:2 לטובת מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע במפגשים הישירים העונה, מכבי תל אביב לא ידעה לעשות נקודות במשחקים בהם היא הייתה פחות טובה. בעניין האצטדיון, אמר קרויף בצורה מאוד ברורה: "נקודת המפנה תהיה כשמכבי תל אביב תחזור לבלומפילד ותשחק עם קהל ביתי שיושב על השער של היריבה. עד אז נמשיך כנראה להפסיד נקודות בנתניה".

אצטדיון בלומפילד בשיפוצים. קובי אליהו
געגועים לבית. אצטדיון בלומפילד בשיפוצים/קובי אליהו

5. קיארטנסון לא נספר. פרץ, ייני ובן חיים עשו את ההבדל

לא בטוח מי לקח יותר קשה את אי זימונו של וידאר קיארטנסון לסגל נבחרת איסלנד למונדיאל, השחקן עצמו או מכבי תל אביב שמתה למכור אותו. כך או כך, בניצחון הכי גדול של מכבי תל אביב העונה קיארטנסון לא שותף וחסרונו הורגש באופן כזה שניק בלקמן וארון שוינפלד עשו עבודה טובה מזו שהוא עושה בדרך כלל. מי שהיו אתמול מצויינים הם דור פרץ (מעבר לשער המרשים היה פנטסטי במרכז השדה), שרן ייני (חזר אחרי פציעה מאוד ארוכה והוסיף הרבה לחימה ואומץ) וטל בן חיים (נתן מעצמו הכל). פתאום יש תחושה שקרויף לא מותיר אדמה חרוכה ושיש פוטנציאל לשינוי, אם המאמן הבא יפגע בזרים טובים, אך כאמור היא גם יכולה להיות תחושה מטעה כי בדקות הראשונות היו לבאר שבע כמה מצבים מצויינים שיכלו לסיים את המשחק במיוחד כשפרדראג ראיקוביץ' רושם עוד משחק בו בולט אצלו חוסר הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully