וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי תל אביב זכתה באליפות התשיעית בתולדותיה

הצהובים חזרו מפיגור במחזור הלפני אחרון בליגה לנוער, הביסו 1:5 את מכבי פתח תקוה וחגגו אליפות ראשונה מאז 2014/15. אילון אלמוג כבש צמד, וויליאם אגאדה, מופלח שלעאטה ונתנאל פרץ הוסיפו

שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג. ברני ארדוב
18 שערי ליגה העונה. אילון אלמוג/ברני ארדוב

קבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב עשויה לראות הערב (שבת) את הפועל באר שבע חוגגת מולה אליפות שלישית ברציפות, אבל הצהובים יכולים לפחות להתנחם קלות באליפות של קבוצת הנוער. הקבוצה של גיא צרפתי, שהבטיחה מעשית את התואר במחזור הקודם, זכתה רשמית באליפות תשיעית בתולדות המועדון (וראשונה מאז 2014/15) עם מהפך וניצחון חוץ 1:5 על מכבי פתח תקוה במחזור ה-29 והלפני אחרון בליגה לנוער. הזכייה הזו הצטרפה לאליפויות של קבוצות נערים א' ונערים ב', וסך הכול מחלקת הנוער הצהובה מסכמת עונה מוצלחת.

המשחק בפתח תקוה לא התנהל כפי שמכבי תל אביב רצתה, כשהמארחת עלתה ליתרון בדקה ה-19 עם בעיטה מדויקת של ארד בר. פאדי נג'אר מנע שער שני בפתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-62 החל בליץ של ארבעה שערים ב-10 דקות, עם השוויון מרגלו של אילון אלמוג. נקודה הייתה מספיקה לצהובים כדי לחגוג, אבל בחלוף שתי דקות וויליאם אגאדה השלים מהפך בנגיחה. אלמוג ירה לחיבורים בדקה ה-70 וחגג צמד, כשאת המסמר הרביעי נעץ מופלח שלעאטה בדקה ה-72 ועוד נותר זמן לשער חמישי של נתנאל פרץ בתוספת הזמן.

בתחתית, הפועל ראשון לציון שמרה על יתרון שלוש נקודות על פני הפועל פתח תקוה, אחרי שניצחה 1:2 את הפועל ניר רמת השרון. המלאבסים ניצחו 1:2 בקרית שמונה, ובשבוע הבא יארחו את ראשון לציון בידיעה שניצחון ישאיר אותם בליגה ויוריד את היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully