וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוונטה הודיעה: פרד רוטן יישאר במכבי חיפה וייעץ לנו במקביל

14.5.2018 / 8:29

אחרי שמכבי חיפה אישרה למאמן ההולנדי להיכלל במועצת המנהלים, המאמן ייעץ ב"שלט רחוק". רוטן: "אני יכול לעזור בדרך הזאת". המנהל המקצועי אריק ולדרמן: "הוא הדגיש כי ברצונו להישאר בחיפה אם יישאר בליגה וכך קרה. הגיוני שהוא ממשיך שם"

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. אדריאן הרבשטיין
"שמח לעזור". רוטן/אדריאן הרבשטיין

עכשיו זה רשמי: אחרי הדיווחים בהולנד לפיהם המאמן עשוי לעבוד במקביל בטוונטה, במכבי חיפה אישרו למאמן להיכלל במועצת המנהלים של טוונטה וכעת הוא ייכלל בה וישמש כיועץ. במכבי חיפה הדגישו אז כי הרישום אינו מחייב אותו להמריא להולנד וכפי שעשה פעמים רבות העונה, הוא יוכל לייעץ מדי פעם לראשי המועדון ההולנדי בו הוא נחשב לשם דבר, בנוגע לתכניות שלו. טוונטה שהודיעה על כך הבוקר הגדירה את תפקידו כיועץ, או בשמו המלא "יועץ מקצועי לצוות הטכני". הוא הבהיר לאנשי מכבי חיפה כי לא יצטרך לנסוע לעיתים תכופות להולנד והמטרה היא לסייע למועדון ההולנדי ב"שלט רחוק".

רוטן אמר לאתר ההולנדי: "אמרתי שאשמח לעזור לטוונטה אם תבקש ממני. היו שיחות בנושא אשר הולידו את הסיכום הזה. אני יכול לעזור לטוונטה בדרך הזאת". רנה טייקנס, יו"ר מועצת המנהלים של טוונטה, הוסיף: "אנחנו מרוצים מאוד מכך שאנחנו יכולים לחזק את הצוות הטכני שלנו באדם כמו פרד רוטן. אנחנו מצפים מאוד לעבודה איתו ברמת הכדורגל והניהול הטכני". המנהל המקצועי, אריק ולדרמן הוסיף: "זה מצוין עבור המועדון שאדם כמו פרד רוטן רוצה לעזור בכל הקשור לסיוע הטכני. פרד הוא אדם שאנחנו מעריכים את הידע והניסיון שלו. דיברנו איתו בתקופה האחרונה על התפקיד שהוא יוכל לבצע. הוא הדגיש כי ברצונו להישאר במכבי חיפה אם הם יישארו בליגה וכך קרה. זה שהוא רוצה להמשיך שם, זה הגיוני".

עוד בנושא

סוף לעונה הכי גרועה 1976/77: מכבי חיפה גברה 0:2 על רעננה
ההצעה של מכבי חיפה למיכאיל קראמר: חוזה לשתי עונות
כתב אישום חמור נגד האקס קלאוס בגין נהיגה בשכרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully