וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עימות בין רמי כהן וידידיה רפפורט לבין ארצי פרטי

13.5.2018 / 22:57

חילופי דברים קשים בין יושב האדומים וחבר ההנהלה לבין מנכ"ל גלבוע/גליל בתום ה-78:86. פרנקו: "היה משחק לא משהו, אנחנו רעבים להגיע רחוק שאפשר". בית הלחמי: "יש נפילת מתח"

one

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 78:86 את גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל. בסיום המשחק התלהטו הרוחות בין הנהלות הקבוצות, זאת על רקע המשחק הקודם בין הקבוצות בגן נר. בשיא העימות נרשמו חילופי דברים קשים בין יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, חבר הנהלת הקבוצה ידידיה רפפורט ומנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי, שבסופו של דבר יצא מהאולם בליווי שבעה מאבטחים.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ניצחה 78:86 את גלבוע/גליל

רמי כהן, יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עימות עם ארצי פרטי. כהן/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר בסיום: "היה משחק לא משהו, באנו אחרי כמה ניצחונות ובאנו פחות טוב, גם מבחינת אנרגיות, בטח מבחינת רגליים. השתמשתי בהאוורד עד שהוא לא יכול היה יותר, הוא יתרון משמעותי מול גלבוע, הוא משחק על רגל וחצי ונשקול מה לעשות איתו מפה והלאה, ככה הוא לא יכול להגיע לפלייאוף. גפני היה עם וירוס. גלבוע גוררת אותנו לסגנון מסוים, זה מוציא מהשטף, דברים יכולים להסתבך. עשינו כבר 18 ניצחונות בעונה הזאת, זה יפה לקבוצה כמו שלנו בתקציב כמו שלנו, יש לנו רעב לנסות להגיע הכי רחוקים שאנחנו יכולים".

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי אמר: "יש נפילת מתח, איזושהי נפילה מנטאלית. דיאנג'לו הריסון לא צריך לשחק, אנחנו רוצים להיות פיירים עד הסוף, גם בשבוע שעבר נגד הרצליה הוא שיחק על רגל אחת, הוא חייב לנוח לקראת הפלייאוף. מגיע קרדיט להפועל ולדני, הקבוצה שלהם נמצאת בתקופה מצוינת, משחקים טוב, הם היו ראויים לניצחון, אני יכול להיות יותר מרוצה משני המשחקים האחרונים, מבחינת הרצון. עשינו המון טעויות, נקלענו לבעיית עבירות של הקו האחורי, וזה חלק מהמשחק. לג'ייקובן בראון אסור לחזור, אנחנו צריכים להיות חכמים ואיתנים מאחורי הדבר הזה, הבאנו את ג'ונסון כדי שיגבה את הגארדים הפצועים, ולנסות להגיע הכי בריאים שאנחנו יכולים לפלייאוף".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully