וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עירוני טבריה ניצחה את הפועל הרצליה בפנדלים ועלתה לגמר הפלייאוף

אחרי הדרמה בדרום, גם המחוז הצפוני סיפק מותחן אדיר: המדורגת חמישית חזרה מפיגור 3:1 ל-3:3 ב-90 דקות, ניצלה מפנדל מכריע וניצחה לבסוף 4:5. תפגוש את מכבי קביליו יפו בנתניה ביום שישי

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

האם עירוני טבריה בדרך למסע קסם כמו ב-2014, אז הפכה ליחידה שעלתה לליגה הלאומית דרך הפלייאוף המפרך של ליגה א'? השחקנים לא מקבלים שכר והכרטיס לפלייאוף הצפוני הושג רק ברגע האחרון, אבל טבריה העפילה הערב (ראשון) לגמר המחוזות לאחר שגברה במותחן פנדלים בחוץ על הפועל הרצליה. טבריה תפגוש את מכבי קביליו יפו שעלתה מהדרום, כשהמנצחת בין השתיים תעלה להתמודדות כפולה עם המדורגת 14 בליגה הלאומית (כרגע הפועל כפר סבא).

עוד בנושא:
מכבי קביליו יפו עלתה מהדרום עם ניצחון בפנדלים על מכבי יבנה

שחקני הפועל הרצליה עם עירוני טבריה.
דרמה גדולה בהרצליה

כ-1,000 צופים הגיעו לאצטדיון בהרצליה, שם הקבוצה שסיימה שלישית בעונה הסדירה אירחה את החמישית, שהדהימה בחצי הגמר עם ניצחון 1:2 באום אל פאחם. סתיו בן אהרון העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-32, כפיר בן דוד, שהבקיע צמד לרשת אום אל פאחם, דאג להשוות בחלוף 10 דקות, אבל הרצליה ירדה להפסקה ביתרון בזכות שער של יואל אבוחצירה בדקה ה-43. אותו אבוחצירה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-57 והעלה ל-1:3, אבל טבריה לא אמרה נואש. המחליף אביאל גבאי צימק בדקה ה-62 ואושרי טוויל השווה בדקה ה-75 אחרי כדור קרן ושלח את המשחק להארכה.

אחרי 30 דקות ללא שערים, ניגשו השחקנים לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו הרצליה כבר עלתה ליתרון 2:4. עידן ויצמן היה הבועט הרביעי של טבריה, צימק, ולאחר מכן אבוחצירה יכול היה להכריע את המשחק, אך הפעם עדי תדמור עצר אותו. טבריה השוותה ל-4:4 וכאשר היא קיבלה הזדמנות לנצח, טוויל דייק ונתן את האות לחגיגות. הקבוצה של ארז בנודיס בחוץ, זו של אילן סוויסה תפגוש את יפו ביום שישי הקרוב באצטדיון בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully