וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי קביליו יפו בגמר הפלייאוף אחרי דרמת פנדלים ביבנה

השוער בן וולובלסקי עצר פנדל של נבו מזרחי בתוספת הזמן של 90 הדקות, שלח את המשחק להארכה עם 1:1 והדף בעיטה נוספת בדו קרב מהנקודה הלבנה, בו ניצחו היפואים 2:4 את מכבי יבנה

אוהדי מכבי קביליו יפו. אדריאן הרבשטיין
חגגו ביבנה. אוהדי מכבי קביליו יפו/אדריאן הרבשטיין

מכבי קביליו יפו עלתה הערב (שישי) לגמר הפלייאוף של ליגה א', אחרי דרמה גדולה בסיומה ניצחה 2:4 בפנדלים את מכבי יבנה. יפו היא העולה מהמחוז הדרומי וכעת היא ממתינה למנצחת הצפונית שתגיע מהמשחק בין הפועל הרצליה לעירוני טבריה ביום ראשון. מי שתנצח בגמר המחוזות תעלה לצמד משחקי המבחן מול המדורגת 14 בליגה הלאומית (כרגע זו הפועל כפר סבא).

כ-1,700 צופים נכחו באצטדיון ביבנה, שם הקבוצה שסיימה שנייה את העונה הסדירה במחוז הדרומי אירחה את השלישית. המקומיים פתחו טוב יותר ובדקה ה-27 נבו מזרחי בישל מצד ימין לליאור ברטקובסקי שבעט בנגיעה פנימה. היתרון הזה החזיק מעמד בדיוק 10 דקות, עד שמתן בית יעקב נגח נהדר והכניע את בן ניזרי, השוער המחליף של היבנאים שהוקפץ ברגע האחרון במקום עידו לוי הפצוע. התוצאה נותרה בעינה עד לתוספת הזמן, אז מזרחי נתפס ברחבה וקיבל פנדל. החלוץ המנוסה ניגש בעצמו אל הנקודה הלבנה, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי בן וולובלסקי, שהיה במשך כמה שנים שוער המשנה של יבנה.

וולובלסקי היה גם במוקד דו קרב הפנדלים. אחרי הארכה נטולת שערים, שוערה של יפו ניגש ראשון לנקודה הלבנה בדו קרב ודייק ללא קושי. גיא אבן בעט לקורה מנגד, שלושת הבועטים הבאים של יפו לא התקשו לכבוש, ואז וולובלסקי הדף את הכדור הרביעי של עמית לוגסי ורץ לצד השני של המגרש כדי לחגוג עם מאות היפואים שהגיעו לאצטדיון.

הקבוצה של אורי קרגולה, אחד מגיבורי העלייה של יבנה ב-2012, נותרה בלתי מנוצחת ב-2018 ותנסה להמשיך את מסע הקסם שלה גם בשבוע הבא. אם תעבור גם את היריבה הצפונית, תגיע למשחקי המבחן מול נציגת הלאומית, לראשונה מאז 2010/11, אז הפסידה 3:2 בסיכום להכח עמידר רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully