וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "אלוהים אוהב אותי וישלח לי משהו טוב אם סבע באמת יימכר"

11.5.2018 / 11:54

מאמן מכבי נתניה דיבר בפתיחות לקראת המשחק מול הפועל חיפה (שבת, 18:00, ספורט 4): "כנראה שדיא לא יישאר". על המירוץ למאמן הנבחרת: "קלינגר עשה עבודה טובה, אך רוני לוי צריך לאמן"

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' דיבר הבוקר (שישי) כרגיל בפתיחות וסיפק כמה כותרות לקראת המשחק מחר של קבוצתו מול הפועל חיפה (18:00, ספורט 4).

"אני לא רוצה שיגידו שאם נתניה לא תגיע לאירופה, אז היא לא עשתה עונה טובה", ביקש המאמן מהתקשורת . "אני לא רוצה להלחיץ את השחקנים שלי. תראו מה קורה בבית"ר ירושלים. הם עשו עונה טובה אבל זה שהם לא זכו בגביע, תראו באיזו אכזבה מדברים עליהם וזה לא נכון. אם מכבי נתניה לא תהיה באירופה, זה לא כשלון".

על היריבה שזכתה בגביע המדינה אמר דראפיץ: "ברכות להפועל חיפה על הזכייה בגביע. הם עושים עונה פנטסטית והם עשו נכון העונה. אנחנו בנתניה לא הבאנו את עדן בן בסט, ורמוט ותורג'מן שיכולים לעזוב אותם. אנחנו בניגוד אליהם בנינו קבוצה שתהיה גם בעונה הבאה קבוצה אטרקטיבית. בשביל זה החתימו אותי לשלוש שנים. בהפועל חיפה אני שומע ששחקנים רוצים לעזוב וזה פחות נעים להם בטוח".

דראפיץ הוסיף: "המשחק תלוי בנו כי הפועל חיפה מסטולים מהצלחה. נכון שגם מההרכב השני יש להם שחקנים טובים אבל אני מקווה שאנחנו נעשה את העבודה".

עוד בנושא
הפועל באר שבע ממתינה לחן עזרא, לחץ על איתי שכטר להצטרף
החיזוק הראשון של איביץ'? סטברוס צוקלאס עשוי לחתום במכבי תל אביב
כבוד: אריאל הרוש נבחר לשוער העונה בליגה הקפריסאית

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
"המשחק תלוי בנו". דראפיץ'/ברני ארדוב

על המרוץ למאמן הנבחרת אמר דראפיץ: "ניר קלינגר פגע עם זרים טובים כמו הפועל באר שבע שידעה להביא זרים טובים ופתחה כך פער על מכבי תל אביב. קלינגר עושה עבודה טובה, אבל אם אני צריך להמליץ אז רוני לוי צריך להיות מאמן הנבחרת".

על התלות בדיא סבע אמר דראפיץ': "אני מאמין שאלוהים אוהב אותי וישלח לי מישהו טוב אם דיא באמת יימכר. אני לא ממהר. אפשר להביא שחקנים גם בהמשך ההכנות שלנו. אנחנו לא יכולים להחזיק את דיא ולתת לו 400 אלף יורו. הוא יהלום שצריך במועדון הבא שלו לקבל 90 דקות ושיבנו עליו. רציתי שהוא יישאר איתנו אבל כנראה שזה לא יקרה".

הבלם ג'ורג' דיבה ממכבי צור שלום החל להיבחן בקבוצה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully