וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק הראשון של איביץ'? סטברוס צוקלאס עשוי לחתום במכבי תל אביב

11.5.2018 / 9:21

על רקע חתימתו הצפויה של הסרבי, הצהובים מעוניינים בקשר היווני (29) שמסיים חוזה באפולון סמירניס ושיחק בעבר בפאוק עם איביץ', חוסה רודריגס צפוי לעזוב. מרציאנו והרוש מועמדים

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

על רקע חתימתו הצפויה של ולדימיר איביץ' במכבי תל אביב, עשויה הקבוצה לצרף את הקשר היווני סטברוס צוקלאס המסיים חוזה באפולון סמירניס. צוקלאס בן ה-29 שיחק בעבר בפאוק סלוניקי עם איביץ' והמאמן מאוד מחזיק ממנו. צוקלאס שהחל את העונה באסטרס טריפוליס ועבר בינואר לאפולון סמירניס שם שיתף פעולה עם החלוץ הישראלי אלי אלבז, הוא קשר מרכז שדה שיכול לשחק גם בעמדה אחורית יותר בקישור. במידה שיוחתם יחליף את חוסה רודריגס שצפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב.

ולדימיר איביץ'. GettyImages
מתחיל לסמן שחקנים. ולדימיר איביץ'/GettyImages

צוקלאס רשם העונה 11 הופעות בהרכב של סמירניס וכבש שער ליגה אחד. צוקלאס החל את דרכו בבוגרים של פאוק ב-2010 במדיה שיחק שתי עונות, אך הקבוצה שבה הוא בילה את רוב הקריירה היתה פאס יאנינה במדיה הוא שיחק ארבע עונות עד שעבר לאסטרס טריפוליס במדיה שיחק שנתיים עד הקיץ האחרון.

בתוך כך, בקרית שלום כבר החלו לבדוק אופציות לשוער ישראלי במידה שפרדראג ראיקוביץ' ימכר על פי התכניות שיש במועדון. אופיר מרציאנו שוערה של היברניאן ואריאל הרוש שוערה של אנורתוזיס מעניינים מאוד את הצהובים, שכבר עקבו ובדקו אחר העונה שלהם ושניהם מהווים אופציה טובה אחרי שהסרבי ימכר בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully