וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ולדימיר איביץ' הסרבי קרוב לחתימה

10.5.2018 / 22:27

מאמן פאוק סלוניקי לשעבר עשוי להתמנות באופן רשמי למחליפו של ג'ורדי קרויף כבר בסוף השבוע הקרוב אחרי שגבר על מספר מועמדים אחרים. ג'ק אנגלידיס תמך במינויו מלכתחילה

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

ולדימיר איביץ' מתקרב לחתימה במכבי תל אביב כמחליפו של ג'ורדי קרויף. המאמן הסרבי בן ה-41 גבר על מספר מועמדים שהיו למכבי תל אביב והוא עשוי להיות מוצג על ידי הצהובים כבר בסוף השבוע הקרוב. איביץ', שאימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי, מכיר היטב את נציג הבעלים של מכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס מהתקופה המשותפת שלהם ביוון.

אנגלידיס תמך במינויו מלכתחילה, אך מיטש גולדהאר העדיף לבחון מועמדים נוספים שככל הנראה לא הצליחו לגבור על הסרבי שרוצה מאוד להגיע למכבי תל אביב. יתכן מאוד ששחקני מכבי תל אביב יעלו מחרתיים למשחק שלהם מול הפועל באר שבע בידיעה רשמית שאיביץ' הוא המאמן שלהם. איביץ' עשוי להיות המאמן הסרבי השני של מכבי תל אביב בעונות האחרונות אחרי שסלבישה יוקאנוביץ' עבד בקבוצה בתחילת עונת 2015/16 ועזב בדצמבר לטובת פולהאם.

כזכור, מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף הודיעו לפני כחודש וחצי על כך שהמאמן ההולנדי יעזוב את המועדון אחרי שש עונות בתום העונה הנוכחית. מאז אותה הודעה הצהובים דעכו בליגה ואיבדו מוקדם את הסיכוי לזכות באליפות, וכך יסיימו את 2017/18 עם גביע הטוטו בלבד ובלי תואר נוסף.

איביץ' בן ה-41 אימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי בין השנים 2013 ל-2016 ובמרץ 2016 קיבל את קבוצת הבוגרים עקב עזיבתו של איגור טידור. איביץ' זכה עם פאוק בגביע היווני ונשאר עד יוני 2017, אז עזב עם 58.57 אחוזי הצלחה ומאז לא אימן באף קבוצה. הוא הספיק לזכות בתואר מנג'ר העונה ביוון לשנת 2017 לפני שהוחלף על ידי אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. בקריירת המשחק שלו הוא שיחק בפרטיזן בלגרד, בורוסיה מנשנגלאדבך, א.א.ק. אתונה, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי. הוא גם רשם שמונה הופעות במדי נבחרת סרביה ומונטנגרו בין השנים 2001 ל-2004.

עוד בנושא
רוסלן ברסקי: "עשיתי עונה מדהימה, מחכה להתפתחויות עם מכבי תל אביב"
מסתמן: מ.ס. אשדוד תמנה מאמן זר בעונה הבאה
משפחתו של צ'סוואה נסופוואה נחתה בישראל לקראת הטקס בטרנר

ולדימיר איביץ'. GettyImages
בדרך לקרית שלום. איביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully