וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אחד המשחקים היותר טובים של השנה הזאת"

11.5.2018 / 7:32

בהפועל ת"א ממשיכים במומנטום לקראת הפלייאוף, המאמן מרוצה: "משחק עם אווירה של פלייאוף, הבעיה היא הפציעות של הגבוהים". בנקס: "בכל פעם שאנחנו עם הגב לקיר, אנחנו מתעלים"

one

הריצה המצוינת של הפועל תל אביב לא נעצרה אמש (חמישי) גם באשדוד כשהקבוצה של דני פרנקו גברה 71:72 על מכבי אשדוד/באר טוביה בחוץ והתבססה במקום החמישי בטבלה. האדומים שלטו בהתמודדות, אך ראו איך הקבוצה הביתית מוחקת פיגור דו ספרתי ברבע האחרון ואף עולה ליתרון 3, אלא שסדרה של מהלכים גדולים של האדומים, ביניהם האלי הופ מושלם בין ג'רל מקניל ואדריאן בנקס הבטיחו את הניצחון. המצטיין של הפועל היה רפי מנקו עם 17 נקודות, אולי במשחקו הטוב ביותר במדי הקבוצה.

עוד בנושא:

אחרי מותחן: הפועל תל אביב ניצחה בחוץ את אשדוד המפתיעה
מכבי תל אביב ניצחה את נהריה, קול: "כשאני משחק אני נותן תפוקה"

אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שחקן של מאני טיים. אדריאן בנקס/ברני ארדוב

"ראיתי מה ג'רל עושה, השחקן שהיה אמור לשמור עליי בא לעזרה, ופשוט קראתי את המהלך טוב, הוא מצא אותי וזה נגמר מצוין", סיפר אדריאן בנקס על המהלך הגדול של הקבוצה ברגעי הסיום, "גם ברבע הראשון התחלנו טוב ואיבדנו את היתרון, אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשמור על הרמה הגבוהה שאנחנו מציגים לפרקים, אבל זה עובד בצורה מוזרה. בכל פעם שאנחנו נקלעים לפיגור, ואנחנו עם הגב לקיר, אנחנו מעלים את רמת המשחק, וזה עבד לטובתנו בשני המשחקים האחרונים".

במהלך המשחק ירד מאט האוורד מספר פעמים אל הספסל כשהוא מדדה בעקבות פציעה בקרסול, מה שלא עזר לקבוצה במאבקים מתחת לסלים, "עוד פעם שאיבדנו יתרון לא הורדנו את הראש זה קרה לנו גם נגד ירושלים. היום היינו הרבה יותר קצרים, תומר עדיין לא מאה אחוז ומאט נפצע, ומול הפיזיות של אשדוד ששני גבוהים שלך לא בסדר, זה קשה", סיכם המאמן דני פרנקו, "היה פה משחק עם אווירה של פלייאוף, אגרסיביות, אחד היותר טובים של השנה הזאת, מי שלא ראה את זה, פשוט הפסיד".

פרנקו היה מרוצה מאוד מהיכולת של רפי מנקו והוסיף: "כולם אצלנו בכושר טוב, הבעיה היחידה שלנו היא הגבוהים בקטע של הפציעות, אם נדע לאושש אותם, ונגיע לפלייאוף עם אנשים בריאים, אז נתמודד מול כל קבוצה בכל מקום, והוכחנו את זה כבר השנה".

בראשון יפגשו האדומים את גלבוע/גליל, הקבוצה היחידה שאותם לא ניצחו מתחילת העונה: "זה עניין של כבוד, אתה לא רוצה שיטאטאו אותך, היה חשוב לנו לבוא לפה, לשחק מול קבוצה טובה, ורצינו להראות לעצמנו שאנחנו מסוגלים לנצח פה, כי נצטרך לנצח בחוץ איפשהו", סיכם המאמן.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully