וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריס קול: "כשאני מקבל זמן משחק ראוי, אני נותן את התפוקה"

11.5.2018 / 7:15

אחרי שהוביל את מכבי ת"א לניצחון על נהריה, הרכז התייחס לעובדה שלא שיחק לאחרונה: "מרגיש שכשאני על המגרש, יש סיכוי טוב יותר לנצח". דיברתולומאו: "יש רוטציה של שלושה שחקנים"

one

מכבי תל אביב השפופה זכתה להפוגה מההפסדים בליגה, כשניצחה אמש את עירוני נהריה 87:94 במשחק שבו הצהובים פיגרו למשך דקות ארוכות במשחק ונראו לא טוב, אבל התעלות של נוריס קול הובילה אותם לניצחון קשה. ראשי הקבוצה, שהגיעו כמעט בהרכב מלא, החליפו ביניהם מבטים מודאגים, ושוחחו על מצב הקבוצה גם לאחר הניצחון. מי שמיעט לשחק לאחרונה הוא נוריס קול, שאף לא נרשם למשחקי ליגה. אתמול קול התעורר ברבע האחרון והעניק לקבוצה הלחוצה ניצחון.

עוד בנושא:

קול הצטיין, מכבי תל אביב גברה על עירוני נהריה
ללא דייסון, פרפרוגלו והאוול: ירושלים הביסה את אילת

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
חזר כמו גדול. נוריס קול/ברני ארדוב

קול עצמו סיכם: "שיחקנו משחק טוב, הם רצו , אבל ברבע האחרון, לאחר פסק זמן, העלנו את הרמה שלנו וניצחנו, כפי שהיינו צריכים".

קול התייחס למצבו ולכך שלא שיחק במשחקים האחרונים ואמר: "כולם יודעים שאני תמיד רוצה לשחק, לכן אני כאן. זה תמיד קשה לראות שמפסידים ואתה לא שם על המגרש, וחושב שיכול לעזור. אז כן, זה היה קשה. אבל אלו לא דברים בשליטתי, אז צריך לדעת להגיע להיות מוכן מתי שאשחק, במחצית השנייה נכנסתי לקצב והובלתי לניצחון".

לשאלה האם הוא הוכיח לצוות המקצועי שעליו לשחק יותר, השיב השחקן: "אני תמיד מוכן ותמיד מאמין שאני יכול לתרום לנצח, אני תמיד מרגיש כשאני על המגרש יש סיכוי טוב יותר לנצח, אבא שלי היה בישראל, אבל הוא מבין את המצב, תמיד מעודד אותי ואומר לי שזו העבודה, אתה לא תמיד יכול לאהוב את מה שקורה בעבודה, אבל אתה חייב להישאר מקצוען. אבא שלי ראה אותי משחק ויודע מה אני יכול לעשות, אז אני לא מרגיש שאני צריך לעשות משהו מיוחד, מולו או מול אנשים, כי כשאני מקבל זמן משחק ראוי, אני מביא תפוקה".

לשלאה האם הצוות המקצועי מודע למה שהוא יכול לתרום, ענה השחקן: "אני חושב שכן אבל אני לא יודע כל הזמן מה הם רוצים לעשות. כל מה שאני יכול לעשות זה להיות שחקן, לא מתפקידי לאמן ולנהל. תפקידי לשחק. זה מה שאני עושה וזה מה שהמספרים מוכיחים"

ג'ון דיברתולמאו הוסיף: "תמיד טוב להשיג ניצחונות, זה חשוב שנשחק טוב בשלבים הקריטיים האלו של העונה, לצבור מומנטום".

על כך שספאחיה אמר לשחקנים לאחר ההפסד לאילת כי כבר לא יתנהגו עם השחקנים ברכות, אמר הקפטן: "המאמן הוא מאמן. הוא קשוח איתנו כי יש לו ציפיות גבוהות מאיתנו, וכך אנחנו צריכים לצפות מעצמנו לשחק, הוא קשוח כי הוא יודע שאנחנו לא ממצים את הפוטנציאל שלנו. נוריס קול לא שיחק כמה משחקים אך לא היה חלוד והיווה חלק חשוב ומשמעותי במשחק היום, היה אגרסיבי. האם הוא היה חסר? זו שאלה לא קלה, כי יש לנו שלושה שחקנים ברוטציה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully