וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "נהריה הייתה טובה יותר, אבל מצאתי את השחקנים הנכונים"

10.5.2018 / 21:57

מאמן מכבי תל אביב התייחס למפתח לניצחון 87:94 על עירוני נהריה בהיכל. על פארגו שהיה חלש אמר הקרואטי: "הוא לא היה כשיר והתעייף. פארגו ישתפר בהמשך". אריק אלפסי: "צריך לשחק יותר חכם"

one

מכבי תל אביב אמנם שוב לא הרשימה, אבל הצליחה לנצח 87:94 את עירוני נהריה בהיכל. זאת במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל. נהריה כבר הובילה בעשר הפרש עמוק בתוך הרבע השלישי, אבל כמו פעמים רבות העונה בעטה בדלי ואפשרה לצהובים לדהור אל הניצחון ברבע האחרון. נוריס קול הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 21 נקודות והשכיח מעט את ההפסד להפועל אילת בתחילת השבוע.

המאמן המנצח נבן ספאחיה אמר בסיום: "נהריה שיחקה יותר טוב לאורך רוב המשחק, אבל ברבע האחרון מצאתי את השחקנים הנכונים ושיחקנו הגנה טובה. עשינו נקודות ובמעבר ובהזדמנות שנייה. לעומת המשחק הקודם (מול אילת) שבו היו לנו 18 אבודים המשחק הזה הוא שיפור גדול.

על שחקן הרכש החדש ג'רמי פארגו שקלע 7 נקודות ואיבד 5 כדורים אמר המאמן: עוד לפני המשחק ידעתי שהוא לא כשיר ב-100 אחוז. הוא שיחק 22 דקות והתעייף. אני בטוח שכשהוא ייכנס לכושר הוא יהיה טוב יותר".

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי תל אביב לא הרשימה אך ניצחה 87:94 את עירוני נהריה
נדחה ערעורה של עירוני נס ציונה על ההפסד לגלבוע/גליל
שישי בליגת העל: ראשון לציון בחולון, נס ציונה ברוממה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה (לא להשתמש כווידאו). ברני ארדוב
"היו לנו פחות איבודים". ספאחיה/ברני ארדוב

המאמן המפסיד אריק אלפסי אמר מנגד: "לא מספיק לשחק 30 דקות נגד כזו קבוצה. חבל שספגנו שלשות קלות. זו נאיביות שלנו כשאנחנו יודעים שאנחנו צריכים את הניצחונות האלה. לשחק 30 דקות התקפיות טובות ולא לנצח זה חבל. זה לא קשור למשחקים קודמים. זה קשור לקבלת החלטות במאני טיים ואלה טעויות שלא יכולות לקרות במעמד כזה. אנחנו צריכים לדעת לשחק יותר חכם. לא ידענו לשחק טוב ברבע האחרון. אנחנו כל הזמן בלחץ של התחתית. ידענו שהמשחק בחיפה קריטי ולצערי לא ניצחנו אותו. עשרה ניצחונות לא ישאירו אותנו בליגה ואנחנו חייבים להתחיל לנצח".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully