וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורה של עירוני נס ציונה על ההפסד לגלבוע/גליל

10.5.2018 / 18:51

ועדת הליגה והגביע אישרה את המלצתו של עוזר היועצת המשפטית של האיגוד לפיה אם נעשה טעות, היא נעשתה בתום לב: "הקבוצה אמנם מלינה על טעות, אולם אינה טוענה כי בהחלטות השופטים דבק אבק שחיתות"

one

ועדת הליגה והגביע של איגוד הכדורסל החליטה לקבל את המלצת עו"ד איתמר ליפנר, מטעמה של היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, ולאשר את תוצאת המשחק בין הפועל גלבוע/גליל לעירוני נס ציונה מהשבוע שעבר, תוצאה עליה נס ציונה ערערה.

בהמלצות כותב ליפנר כי מאיגוד השופטים נמסר כי הסל של טל דן, שנפסל בעקבות טעות בשעון הזריקות, נקלע לאחר סיום הזמן החוקי, בניגוד לטענת נס ציונה. "אך גם אם אירעה טעות, דין הערעור להדחות", נכתב בהמלצה. "בית הדין העליון הכריע פעמים רבות בעבר כי טעויות הן חלק מהמשחק וכי אין בכוחות בכדי לשנות את תוצאת המשחק". לאחר סעיף זה הביא ליפנר ארבעה מקרים מן העבר בו הודו באיגוד הכדורסל ובאיגוד השופטים כי נעשתה טעות שהכריעה משחק, אך עדיין הערעור על התוצאה הסופית, נדחה.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ועדת הליגה לא עזרה. מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

"הקבוצה אמנם מלינה על טעות, אולם אינה טוענת כי בהחלטות השופטים דבק אבק שחיתות. גם אם נעשתה טעות, הרי שבית הדין העליון, וקל וחומר ועדת הליגה והגביע, אינם יכולים לעמוד כערכאת ערעור על החלטות של שופט בשדה המשחק. גם אם נניח כי הטעות שאירעה עלתה לקבוצה במשחק, הרי שאין לשנות את התוצאה לטובתה שעה שטעויות השופטים נעשו בתום לב. משכך, דין הערעור יהיה להדחות".

בנוסף דחה ליפנר את טענת נס ציונה לפיה טעויות אותו שופט, גילי כהן, עלו לה בהפסד קריטי בעבר, וטען כי שחקנה מיטשל וואט, שהורחק בתקרית המדוברת, הורשע במהלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully