וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות ההימורים בטוחות: קליבלנד תעבור את בוסטון

למרות יתרון הביתיות, בווגאס לא מאמינים בסיכויים של הסלטיקס שמקבלים יחס של 3.1 לניצחון בסדרה בעוד סגנית האלופה עומדת על 1.38. אחרי 15 שנה בליגה: ניק קוליסון הודיע על פרישה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס חוגג. GettyImages
ושמישהו ינסה לעצור אותו. ג'יימס/GettyImages

למרות יתרון הביתיות של בוסטון, דווקא קליבלנד היא הפייבוריטית לנצח בסדרת הגמר של המזרח ב-NBA שתיפתח ביום ראשון. סוכנויות ההימורים בלאס וגאס מעניקות לקאבס יחס של 1.38 בלבד לניצחון בסדרה בעוד שאם תהמרו על הסלטיקס תקבלו יחס של 3.20 על כל דולר שתשקיעו.

עוד בנושא:
בראד סטיבנס לא קיבל אפילו קול אחד בבחירה למאמן העונה

לברון ג'יימס, ללא ספק השחקן המצטיין עד כה בפלייאוף, פגש בעבר שש פעמים את בוסטון בפלייאוף כשהוא מנצח בארבע הסדרות האחרונות ומנצח בכל אחד מששת משחקי החוץ האחרונים בהם נטל חלק בפלייאוף בגארדן. ג'יימס עומד על 34.3 נקודות למשחק עד כה בפלייאוף העונה, הממוצע השני בטיבו במהלך הקריירה המפוארת שלו. קליבלנד ניצחה את בוסטון בשניים משלושת המפגשים בין השתיים במהלך העונה הסדירה, כולל 99:121 בבוסטון ב-11 בפברואר.

צריך לזכור שהסלטיקס היו אנדרדוג גם בסדרת חצי גמר המזרח מול פילדלפיה ובכל זאת השלימו ניצחון 1:4 אחרי 112:114 במשחק מספר חמש. עכשיו בוסטון הפצועה והחסרה מקבלת הזדמנות לנקום בקליבלנד, שניצחה אותה 1:4 בסדרת גמר המזרח בעונה שעברה. גם הקאבס הגיעו אל סדרת חצי הגמר מול טורונטו כאנדרדוג, אבל השלימו סוויפ ועלו לגמר האזורי שנה רביעית ברציפות. עכשיו לברון ג'יימס ינסה להגיע לגמר NBA שנה שמינית ברציפות.

יש לציין כי הקבוצה שתעלה מהמזרח, בין אם תהיה זו קליבלנד ובין אם בוסטון, תיחשב לאנדרדוג מוחלט מול מי שתנצח בסדרת הגמר במערב בין גולדן סטייט ליוסטון. כרגע גולדן סטייט היא הפייבוריטית לאליפות עם יחס 1.67, יוסטון עומדת על יחס של 3.40, קליבלנד זוכה ליחס של 7.50 ובוסטון עומדת על 31.

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ניק קוליסון (שמאל). AP
קוליסון/AP

ניק קוליסון, הפורוורד של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, הודיע היום (חמישי) על פרישה בגיל 37 ואחרי ששיחק 15 שנה עם הפרנצ'ייז, אליו הגיע עוד כשהיה בסיאטל. קוליסון הופיע ב-910 משחקי עונה סדירה (פתח ב-177) וקבע ממוצעי קריירה של 5.9 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.0 אסיסטים ב-20.4 דקות למשחק. בנוסף, הוא גם שיחק ב-91 משחקי פלייאוף בהם הממוצעים שלו עמדו על 4.3 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-16.8 דקות.

קוליסון נחשב לאהוב הקהל באוקלהומה סיטי והוא אמר ל-ESPN: "המטרה תמיד הייתה להפוך את האהבה לכדורסל לקריירה. אני מרגיש מבורך לשחק ב-NBA במשך 15 שנה, זה פשוט מדהים. אני רוצה להודות למשפחתי, לחבריי, קבוצתי, המאמנים והאוהדים על שהם עזרו לי בדרך הארוכה הזאת. מעומק ליבי, תודה לכם. זה היה מסע מדהים ואני כל כך גאה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully