וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס שבר שיא ביזארי מול האקסית: "תמיד קורה לו כאן משהו"

שחקני ריאל תמכו בקפטן שכבש שער עצמי, החטיא פנדל וכבש שער מצמק מול אוהדי סביליה העוינים: "יכול לקרות לכל אחד". זידאן מתעקש: "לא מתחרט על הרוטציות". וגם: ברצלונה זועמת בעקבות העונש לסרג'י רוברטו

one

מסתבר שריאל מדריד לא עמוקה כמו שאפשר היה לחשוב שהיא. הבלאנקוס העלו אמש (רביעי) הרכב משני מול סביליה ללא רונאלדו הפצוע וללא גארת' בייל, לוקה מודריץ', טוני קרוס, קיילור נבאס ורפאל וראן, ונחלו הפסד 3:2 שהותיר אותם במרחק שלוש נקודות מאתלטיקו מדריד בקרב על המקום השני.

כמו ביותר מדי הזדמנויות העונה, "ריאל מדריד ב'", כפי שהיא מכונה בתקשורת הספרדית, קיבלה הזדמנות להוכיח לזינדין זידאן שהם מסוגלים לשמור על הרמה של ההרכב הראשון, ושוב היא כשלה במשימה. למרות זאת, המאמן המשיך להתעקש שהם ראויים לצ'אנסים, וששמונה השינויים שביצע בהרכב לא נבעו מזלזול ביריבה. "כל השחקנים בסגל שלי הם שחקנים לגיטימיים, לא אכפת לי מה כולם אומרים", אמר אמש. "מצד שני, לא כל אחד יכול לשחק בכל המשחקים. היום הגיע לנו להפסיד. היה חסר לנו קצת מהכל. אבל לא, אני לא מתחרט על ההרכב שפתחתי איתו".

עוד בנושא

ריאל הפסידה 3:2 לסביליה, עצמי, החמצת פנדל ושער לסרחיו ראמוס
ויאריאל ערכה מצעד כבוד והובסה 5:1 בידי ברצלונה, צמד לדמבלה

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד מאוכזב. GettyImages
ערב אומלל. סרחיו ראמוס/GettyImages

אבל עם כל הכבוד לשחקני הספסל, "כוכב" המשחק היה סרחיו ראמוס. קפטן ריאל, לשעבר שחקן סביליה, שוב הגיע לרמון סאנצ'ס פיחואן ורשם משחק מבולבל ומשונה. בדקה ה-58 הוא החמיץ פנדל, בדקה ה-84 כבש שער עצמי, ובדקה ה-90 כבש מהנקודה הלבנה רק כדי לצמק את התוצאה. בכך הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שמחמיץ פנדל, כובש שער עצמי וכובש במשחק אחד."תמיד קורה לו כאן משהו. זה לא חדש", אמר זינדין זידאן בסיום. "הוא הקפטן שלנו, ואנחנו תמיד תומכים בו. היה לו משחק קשה כמו שלאחרים היה משחק קשה, זה יכול לקרות לכולם".

מאמנה הזמני של סביליה חואן קפארוס, שרשם ניצחון שני רצוף על ריאל מדריד, אמר ש"ראמוס הוא שחקן מאוד תחרותי, שתמיד רוצה לנצח. בגלל זה הוא ישבור יום אחד את כל השיאים של ריאל מדריד", בעוד חסוס ואייחו הצעיר פרגן גם כן לקפטן ואמר ש"הוא לא אמר כלום אחרי המשחק, ונראה רגוע לגמרי. הוא מוכן ב-100 אחוז מבחינה מנטלית לדברים כאלה".

כך או כך, אוהדי סביליה פחות פרגנו. במהלך המשחק הם שרקו לו בוז, וחגגו כשהחמיץ פנדל, מה שגרם לנאצ'ו להשתומם: "הם צריכים בעיקר להודות לו, לא לשרוק לו בוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו חוגגים. רויטרס
מצא את מקומו? דמבלה חוגג עם קוטיניו/רויטרס

במקביל, ברצלונה ממשיכה לספק הצגות מדי משחק. אמש היא הביסה 1:5 את ויאריאל, במשחק שהחל עם מסדר כבוד לאלופה ונמשך בלי יותר מדי כבוד מצד הצוללת הצהובה. קוטיניו, פאוליניו ומסי כבשו, אבל מי שגנב את ההצגה היה עוסמאן דמבלה שכבש צמד מאוחר בדקות 87 -93. "אין גבול לטכניקה וליכולות שלו", שיבח אותו ארנסטו ואלוורדה בסיום. "הוא בועט בשתי הרגליים, הוא מהיר, הוא נפלא במצבי אחד על אחד, ואני משוכנע שהוא עוד יעזור לנו המון. יש לו עתיד מבריק בברצלונה, גם אם הוא עדיין מתאקלם כאן".

המאמן גם תקף את ההחלטה להרחיק את סרג'י רוברטו מארבעה משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג בקלאסיקו. "לא ציפינו לזה. כבר ראיתי את המקרה בהילוכים החוזרים בטלוויזיה, ואין ספק שמרסלו ניסה לעורר פרובוקציות ולעצבן אותו בלי הכדור. בכל מקרה, כבר היו פעמים שמקרים כאלה הביאו לעונש הרבה פחות חמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully