וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול: "אין כיף גדול מאשר לפרק את הבמות של ירושלים"

10.5.2018 / 7:01

בצל החגיגות, מגן הפועל חיפה מדבר ועוקץ: "אמרו שאנחנו אפיזודה חולפת. אנחנו? באים במאני טיים". קלינגר חגג: "עם מכבי ת"א מתבקש לזכות באליפות, זאת שמחה מהלב והנשמה"

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

בצל החגיגות של הפועל חיפה, במועדון יש מי שלא אהב את ההתנהלות סביב בית"ר ירושלים לקראת הגמר. העובדה שהמשחק התקיים במגרשה הביתי, כשרוב היציעים צהובים-שחורים, נתנה לדברי השחקנים "יתרון פסול" לקראת הגמר.

"יש רגעים מדהימים בכדורגל", חגג דור מלול. "אני לא זוכר מתי עשיתי את זה בפעם האחרונה, בפעם האחרונה שלקחתי גביע, זה היה בנערים א'. אני מתרגש. יש לנו שחקנים מדהימים. אם יש מגיע אז זה היום. אנחנו במקום רביעי, רבים עם כל הליגה ונושכים את כולם. אומרים שאנחנו אפיזודה חולפת. אנחנו? אנחנו באים במאני טיים".

על עיריית ירושלים שהכינה שלטים על הזוכה בגביע אמר: "אין כיף יותר מלפרק את הבמות שלהם. כל כך מגיע לנו. זאת גושפנקא לעונה ענקית. אם אשאר? עכשיו נשב ונדבר. הכל יתבהר בקרוב".

עוד בנושא

הפועל חיפה חגגה אל תוך הלילה, דאגה בקבוצה מגל עזיבות
הפועל חיפה זכתה בגביע אחרי 1:3 דרמטי מול בית"ר ירושלים
בן בסט: "רגע שממלא אותי". קלינגר: "קבוצה שהפכה מברווזון מכוער ליפיופה"
ציוני הגמר: שטקוס 8, שיימן 7, קליימן 4 ומה עם בני בן זקן?
קליימן: "בעונה הבאה אהיה במקום שמכבד אותי". סאבו התעמת עם אוהדים

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
"יש רגעים מדהימים בכדורגל". שחקני הפועל חיפה בשמיים/ברני ארדוב

ניר קלינגר נשאל מה גדול יותר, האליפות עם מכבי תל אביב או התואר הזה: "ההישג שהפועל חיפה עשתה הוא של מערכת שלמה שעובדת ועשתה שינוי גדול. השמחה היא אחרת. מכבי תל אביב זה מועדון שמתבקש לזכות איתו באליפות. זאת שמחה נגד כל הסיכויים, זאת שמחה מהלב והנשמה. שחקנים עלו עם פציעות וזריקות ונתנו הופעה מדהימה במשחק חוץ".

יואב כץ הוסיף: "נעבוד כדי לבנות. בעונה הבאה ננסה שהתלכיד יהיה כמעט מושלם. בעשר השנים האחרונות אנחנו בליגת העל. נתניה, בני יהודה ואחרות נפלו. לא אנחנו".

על המערך איתו עלה, בו כלל את גל אראל כקשר אחורי יחיד כשפלקושצ'נקו וגנסארי שיחקו לפניו, אמר קלינגר: "הניסיון שלי שיחק פה תפקיד. אם היינו צריכים לנתח משחק על אמוציות, היינו באים להתגונן. אם נשים פליימייקר כקשר אחורי נשלוט במשחק. זה עבד. נכון שזה לא היה מושלם והיו איבודי כדור, אבל היכולת הזאת נתנה לנו שליטה. בית"ר לא הצליחה לשלוט. היה משחק סיזיפי. בהארכה זה היה ברור שזה שלנו".

על מועמדותו לנבחרת אמר: "אני כרגע לא חושב שיש מה להתייחס לנבחרת. יואב יכול לאשר שאנחנו עובדים על העונה הבאה. נתתי מילה ליואב שנרכיב את הקבוצה בצורה הכי יסודית שיש. אם תהיה הצעה אני לא יודע מה אעשה. כרגע אני מכין את הפועל חיפה לאירופה. נשחק בשלב השני וזה ייתן לנו זמן להתארגן".

* בעניין החגיגות, עיריית חיפה הודיעה שטקס הזכייה החגיגי ייערך ביום ראשון הקרוב (13.5) בשעה 20:00 בהאנגר 15 בנמל חיפה. השערים ייפתחו בשעה 19:00, עדן בן זקן ואיתי לוי יופיעו ויחגגו עם הקהל האדום.

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן חוגג עם מאמנו ניר קלינגר. ברני ארדוב
"הניסיון שלי שיחק פה תפקיד". ניר קלינגר/ברני ארדוב
יואב כץ בעלי הפועל חיפה עם גביע המדינה. ברני ארדוב
"בעונה הבאה ננסה שהתלכיד יהיה כמעט מושלם". יואב כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully