וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה חגגו לתוך הלילה. דאגה מגל עזיבות בקיץ

10.5.2018 / 6:47

האוהדים והשחקנים חגגו עם הגביע בתל אביב. פלקושצ'נקו מחוזר ברוסיה, קפילוטו בהולנד ותורג'מן באוסטריה ושוויץ, כץ ינסה להשאירם. תמאש טוען: "הבטחתי שאשאר". זעם על היכולת של הבלם, שנעדר בחלק מהחגיגות. אוסידון לטביב: "היום אקח לך את הגביע"

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

אחרי עונה גדולה שבה היא מבטיחה את הגעתה לאירופה, בהפועל חיפה חגגו הלילה את הזכייה בגביע המדינה אחרי ניצחון 1:3 אמש (רביעי) על בית"ר ירושלים בהארכה. השחקנים הגיעו למועדון "שלוותה" בתל אביב ונשארו שם עד השעות הקטנות של הלילה. במרכז המעגל ישב יואב כץ, שהגיע עם המדליה מהגמר. סביבו השחקנים רקדו כשהם מעבירים את הגביע מיד ליד. מאוחר יותר הגיעו גם אוהדים למתחם וביקשו להצטלם עם הגביע.

"הלכתי בלי מדליה וחזרתי עם", אמר כץ במהלך החגיגה. "זאת לא האליפות אלא המפעל השני בחשיבותו. אבל גם זה חשוב. נביא את אירופה דרך הליגה ולא רק דרך הגביע. הרגשתי את השחקנים בתדרוך. ידעתי שינצחו". השחקנים חיבקו את כובש השער הראשון מקסים פלקושצ'נקו שהוסיף: "ההרגשה אחרי הגול הייתה מדהימה. רציתי לקפוץ על הקהל מרוב אושר".

עוד בנושא

הפועל חיפה זכתה בגביע אחרי 1:3 דרמטי מול בית"ר ירושלים
בן בסט: "זה רגע שממלא אותי". קלינגר: "קבוצה שהפכה מברווזון מכוער ליפיופה"
ציוני הגמר: שטקוס 8, שיימן 7, קליימן 4 ומה עם בני בן זקן?
קליימן: "בעונה הבאה אהיה במקום שמכבד אותי". סאבו התעמת עם אוהדים

מאמן הפועל חיפה עם גביע המדינה עם יואב כץ. ברני ארדוב
חוגג בצנעה. יואב כץ מניף את הגביע/ברני ארדוב

את המחמאות קיבל כמובן ניר קלינגר, שרוצה לעזוב לנבחרת ישראל, אך כעת יואב כץ מעוניין שיוותר על התפקיד ויישאר בהפועל חיפה. כץ מתכוון להיפגש בשבוע הבא עם קלינגר ולהציע לו חוזה לשנתיים עד שלוש שנים, במטרה שימשיך לאמן גם במפעלים האירופאים. קלינגר יקבל כמובן גם שדרוג בחוזה החדש. המאמן סיכם עם כץ כי השניים יכינו את הקבוצה לאירופה יחד ואם תגיע הצעה מהנבחרת כץ ישחררו. "כרגע ניר נשאר אלא אם יודיעו לנו אחרת", אמרו במועדון. חגיגות הגביע של הקבוצה יתקיימו ביום ראשון בשעה 20:00 ברחוב העצמאות בחיפה. הם ייערכו בדיוק בזמן בו תשחק מכבי חיפה מול הפועל רעננה. אתמול, במהלך החגיגות, שרו האוהדים בגנות היריבה העירונית. השחקנים עצמם ניסו להימנע מכך.

מי שהגיעו ראשונים למסיבה היו ניר קלינגר ודורון אוסידון. "ברגע שהגיע לכאן ניר קלינגר, מאמן ענק, אמרתי שנגיע לעונה היסטורית. אמרתי את זה כבר במחנה", אמר סגן הנשיא. קלינגר אמר על כץ: "לא ראיתי אותו כך אף פעם. הוא היה מאוד אמוציונאלי". אוסידון הוסיף: "הוא קפץ עליי אחרי הגול". אגב, לפני המשחק אתמול נפגש סגן הנשיא דורון אוסידון עם אלי טביב ואלי אוחנה. טביב הזכיר לאוסידון כי "בפעם האחרונה שלקחנו גביע זה היה ביחד". אוסידון השיב: "היום אני אקח אותו".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
הפועל חיפה. עידו שחם
חגיגות לתוך הלילה/עידו שחם
הפועל חיפה. עידו שחם
הפועל חיפה/עידו שחם

כפי שפרסמנו שלשום, נציג אוסטריה וינה הגיע לעקוב אחר מספר שחקנים שמייצג גלעד קצב, אך טרם התקבלה החלטה בעניין. ראוי לציין כי בקבוצה זעמו על היכולת של הבלם גבריאל תמאש. "אם היינו מפסידים, ההפסד הזה היה רשום על שמו. ניסינו להרגיע אותו במשחק. הוא יצא משליטה", אמר אחד השחקנים בסיום. תמאש עצמו נעדר בחלק מהחגיגות. "הייתי, עזבתי לכמה דקות ואז חזרתי", הסביר תמאש לוואלה! ספורט. "אני שמח שלקחתי גביע וזה הכי חשוב". כץ מתכוון להיפגש עם הבלם ולהודיע לו כי הוא חייב לקבל החלטה. תמאש רוצה הבטחה שקלינגר והשחקנים הבכירים יישארו לפני החתימה. הפועל חיפה תשחק בשלב השני, מה שיאפשר לה להתכונן זמן ארוך יותר לטורניר. קבוצה רוסית עוקבת אחר מקסים פלקושצ'נקו וייתכן שיהיו התפתחויות בהמשך. קפילוטו יקבל הצעה אך הוא מחוזר גם בהולנד. שיימן יעזוב לבאר שבע ואילו תמאש הבטיח אתמול כי "הבטחתי לנשיא שלי שאשאר", אמר. במועדון אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו האופציה של עדן בן בסט מומשה וכעת יוצע לו חוזה לשנתיים.

במועדון רוצים לצרף גם מגן שמאלי. גל שיש וחן דילמוני מועמדים. גם שמו של מקסים גרצ'קין עלה.

שחקני הפועל חיפה עדן בן בסט, גבריאל תמאש, ראדו גנסארי חוגגים. ברני ארדוב
מי יישאר ומי יעזוב?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully