וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיראלם פיאניץ': "מאז שגאטוזו במילאן הם מצאו את האיזון, יש בהם רעב לגביע"

קשר יובנטוס דיבר לקראת גמר הגביע האיטלקי (רביעי, 22:00, ספורט 4) שיפגיש את הרוסונרי והזברות. יובנטוס מחפשת זכייה רביעית ברציפות בתואר. מילאן זכתה בגביע האחרון שלה אי שם בעונת 2002/3

one

יובנטוס ומילאן ייפגשו מחר (רביעי, 22:00, ספורט 4) באצטדיון האולימפיקו ברומא בגמר הגביע האיטלקי. הגברת הזקנה מחפשת את הזכייה רביעית ברציפות בתואר, בעוד שהרוסונרי לא זכו בתואר השני בחשיבותו בארץ המגף מאז עונת 2002/3. בסך הכול יובנטוס זכתה עד היום ב-12 גביעים ומילאן בחמישה בלבד.

החלוץ הקרואטי מריו מנדז'וקיץ' שנעדר ממשחק הליגה של יובנטוס מול בולוניה חוזר לסגל לקראת הגמר. הבלם הפצוע ג'ורג'יו קייליני ימשיך להיעדר ולא יעמוד לרשותו של מאסימו אלגרי. אצל מילאן, הקשר הארגנטיני לוקאס ביגליה שהיה פצוע בחודש האחרון, החלים ויהיה כשיר לקראת המשחק. לאונרדו בונוצ'י שהדהים הקיץ את הכדורגל האיטלקי עם המעבר מיובנטוס למילאן אמור לפתוח מול האקסית המיתולוגית.

מיראלם פיאניץ' שחקן יובנטוס. GettyImages
"מילאן מצאה את האיזון". מיראלם פיאניץ'/GettyImages

קשר יובנטוס מיראלם פיאניץ' התייחס למשחק ואמר: "מילאן היא יריבה קשה. מאז שג'נארו גאטוסו מונה למאמן הם מצאו את האיזון הנכון כך שהסיכויים הם 50:50. יש בהם רעב לזכות שוב בגביעים ואנחנו רוצים להביא את הגביע שוב לטורינו, כך שיהיה משחק מעניין".

מנגד, קשר מילאן ג'אקומו בונבנטורה החמיא אף הוא ליריבה: "יובנטוס קבוצה נפלאה. יש להם סגל ברמות הגבוהות ביותר שיש והם הוכיחו את זה בשנים האחרונות גם בליגה האיטלקית וגם בליגת האלופות. זה יהיה משחק קשה ומילאן תצטרך להיות בשיא שלה כדי לנצח".

לאונרדו בונוצ'י, שינסה לנצח את האקסית במדיה זכה בשלושה גביעים: "לזכות בגביע, אחרי הפתיחה הרעה וכל מה שאמרו עלינו לאורך העונה, יהיה חשוב מאוד גם למועדון וגם לשחקנים. אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת שעומדת לזכות באליפות, אבל נוכל לנצח אם נהיה חדים בהזדמנויות שנקבל. נצטרך הופעה מושלמת כדי לזכות. במשך שבע עונות ביובנטוס הכרתי את המנטליות הווינרית המפורסמת של המועדון, ואני שמח לפגוש את הקבוצה הכי חזקה באיטליה".

עוד בנושא
זידאן: "לרונאלדו יש נקע אך הנזק לא גדול מדי. מדהים שהוא כבר חזר ללכת"
דיווח: מוריניו ישלם קנס של 800 אלף יורו, ההליכים הפליליים נגדו בספרד ייפסקו
דיווח באנגליה: אלכס פרגוסון התעורר מתרדמת ושוחח עם בני משפחתו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'אקומו בונבנטורה שחקן מילאן. AP
"נצטרך להיות בשיא". ג'אקומו בונבנטורה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully