וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פרד רוטן החליט שחמשת השחקנים המאחרים לא ייקנסו

8.5.2018 / 9:03

השחקנים הבהירו כי נתקעו כשעתיים בכביש החוף, במועדון הסבירו: "הדחה מההרכב היא עונש מספיק כואב". סאן מנחם יוזמן לפתיחת האימונים ועשוי לחזור לסגל הקבוצה בעונה הבאה

קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, החליט כי חמשת המאחרים להתכנסות של הקבוצה בכפר גלים לקראת המשחק מול סכנין לא ייענשו. במועדון הודיעו לחמישה - אוהד לויטה, רז מאיר, עומרי בן הרוש, שלומי אזולאי וגל אלברמן - כי במהלך השבוע יוחלט מה יהיה העונש שיוטל עליהם. אחרי התייעצות עם ההולנדי, הוחלט לוותר על הקנס.

עוד קודם לכן, השחקנים הבהירו את עמדתם למועדון. הם סיפרו כי רכבם עמד בכביש החוף במשך כמעט שעתיים וכי דיווחו על כך ברגע הראשון שהבינו כי ספק אם יגיעו בזמן. "העונש של הדחה מההרכב צריך להיות מספיק כואב", אמרו בחיפה.

עוד בנושא:

מתחילים לעבוד: נציגים של מכבי חיפה המריאו להולנד ופורטוגל
סלליך ממורמר ממעמדו וידרוש הבהרות
פרד רוטן "השתיק" את הקהל של סכנין. על עתידו: "רוצה להישאר. המועדון יודע זאת"

שחקן מכבי חיפה סינטאיהו סלליך חוגג. ברני ארדוב
מבקש לפתוח את החוזה. סינטאיהו סלליך/ברני ארדוב

מו אלאך יחזור בימים הקרובים לישראל וייפגש עם רוטן לגבי התוכניות לעונה הבאה. בשלב זה, בחיפה היו מעדיפים לצרף את מאור קנדיל או דור אלו על פני דור מלול, אך הדגישו כי כל האופציות פתוחות כרגע. נציג של המועדון עוקב אחר המגן השמאלי סאן מנחם ואלאך שוקל להחזירו לסגל בעונה הבאה. מנחם מסיים עונת השאלה בקריית שמונה ויזומן לפתיחת האימונים.

סינטאיהו סלליך מקווה להיפגש עם הנהלת הקבוצה בימים הקרובים, בתקווה לדון מחדש על תנאי החוזה שלו. עדיין לא ברור כיצד ינהג המועדון ואם יסכים לבקשה. סלליך מבקש לפתוח את החוזה בטענה שזה מה שהובטח לו במעמד החתימה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully