וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לעבוד: נציגים של מכבי חיפה המריאו להולנד ופורטוגל

7.5.2018 / 9:53

אלאך וצוות הסקאוטינג בוחנים מספר מועמדים לעונה הבאה. דמארי התבקש להמשיך להתאמן עם מאמן הכושר וגמר את העונה. רוקאביציה בסגל הרחב של אוסטרליה למונדיאל. אלו יימכר?

המנהל הטכני של מכבי חיפה, מו אלאך, נחת בהולנד וצפה במספר שחקנים שמועמדים למכבי חיפה בעונה הבאה. במקביל, אלאך שלח שני נציגים ממחלקת הסקאוטינג שלו על מנת להתרשם ממספר שחקנים בליגה הפורטוגלית. הם צפו במספר משחקים, כולל מהליגה השניה, אך כרגע אין התקדמות עם שחקן מסוים. אלאך ישוב בימים הקרובים לישראל וייפגש עם פרד רוטן בנוגע לתכניות שלו. בין היתר ינסו השניים לצרף מגן ימני ישראלי. אם דור אלו ישוחרר מבאר שבע, מכבי חיפה תפנה אליו. האלופה רוצה להחזיר חלק מההשקעה שלה במגן שרכשה מפתח תקוה ולכן אם הוא יעזוב, זה יקרה רק בעסקת מכירה.

עומר דמארי ממשיך להתאמן בנפרד ולמעשה גמר את העונה. בחיפה הורו לחלוץ להתאמן שבוע נוסף עם מאמן הכושר ערן שדו כחלק מהשיקום. דמארי ייפגש עם לייפציג בסיום העונה ונראה שישוב לישראל אחרי שיגיע לסיכום על התרת החוזה. שחקן נוסף שצפוי לקבל בקרוב אור ירוק לעזוב הוא עומרי בן הרוש. המגן היה אחד מבין חמשת השחקנים שאיחרו להתכנסות. היום תחליט מכבי חיפה בדיוק מה יהיה העונש של המאחרים. ההערכה היא שייקנסו או יזמינו את השחקנים לארוחה, אך חלק מהם לא יפתח במשחק הליגה האחרון, בתחילת השבוע, מול הפועל רעננה.

עוד בנושא

סלליך הממורמר ביקש להיפגש עם ההנהלה וידרוש הבהרות
רוטן הבהיר: "המועדון יודע שאני רוצה להישאר"

ניקיטה רוקאביציה חוגג עם שחקני נבחרת אוסטרליה. GettyImages
יהיה במונדיאל? ניקיטה רוקאביציה/GettyImages

ניקיטה רוקאביציה נכלל הלילה בסגל הרחב של נבחרת אוסטרליה למונדיאל ברוסיה. הנבחרת של ההולנדי ברט ואן מרוויק תקיים בתחילת יוני שני משחקי ידידות, בצ'כיה ובהונגריה, זאת לקראת המשחק הראשון שלה מול צרפת ב-16 ביוני.

מאור בוזגלו טרם קיבל הצעה חדשה ממכבי חיפה. אביו של השחקן יוזמן בימים הקרובים לפגישה ואז הוא יקבל הצעה. בחיפה לא נלחצו מהעובדה שבוזגלו טען כי ההצעה חייבת להגיע בסוף השבוע והבהירו לו כי מדובר בתהליך שיימשך זמן מסוים ועליו להתאזר בסבלנות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully