וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמחצית מהאנשים במצבו של אלכס פרגוסון לא מצליחים לשרוד"

מיליונים ברחבי העולם ממשיכים להתפלל לשלומו של מאמן העבר האגדי. בכלי התקשורת בבריטניה גייסו רופאים מומחים שהסבירו: "רק בעוד כמה חודשים נדע מה המצב האמיתי של סר אלכס"

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר. רויטרס
איחולי החלמה מכל העולם. פרגוסון/רויטרס

סר אלכס פרגוסון ממשיך להיות מטופל בבית החולים סלפורד רויאל אחרי הניתוח שעבר בסוף השבוע. ב"סקיי ספורטס" דיווחו היום ש"פרגוסון עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ. כרגע לא פורסמו עדכונים נוספים בנוגע למצבו".

פרגוסון הובהל לבית החולים ועבר ניתוח חירום בגלל דימום במוח. רשימת מאחלי ההחלמה חובקת עולם וכוללת שחקנים ומאמנים אגדיים בעבר ובהווה. בינתיים, לצד פרסום האיחולים, אף שצוות בית החולים לא חושף פרטים, כלי התקשורת באנגליה גייסו מומחים כדי להסביר על המצב.

"במקרה של פרגוסון, אני מעריך באופן כמעט ודאי שהוחלט לנתח בגלל שהרופאים הרגישו שגודל קריש הדם מאיים על הרקמות במוח. מדובר בהליך מציל חיים", הסביר המנתח פיטר המלין ב"טלגרף", "במצבים כאלה כמעט בלתי אפשרי להעריך את מצב המטופל בימים שאחרי הניתוח. ייקח כמה שבועות כדי לדעת. אם המנותח לא מגלה שיפור אחרי כמה חודשים, כמעט אין סיכוי שהוא ישוב לבריאות מלאה".

ד"ר מארק פורטר הסביר על הליך ההחלמה ב"טיימס": "הדברים תלויים בחומרת ומיקום הדימום במוח, אבל כמחצית מהאנשים שזה קורה להם, לא ישרדו. ישנו גם שיעור גבוה מאוד של אנשים שנשארים בחיים, אבל סובלים מנזקים לטווח ארוך, החל מאיבוד זיכרון וקשיי דיבור ועד אפילפסיה ושיתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully