וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום השני בסכנה: אתלטיקו מדריד הפסידה 2:0 בבית לאספניול

אחרי שהעפילו לגמר הליגה האירופית, הקולצ'ונרוס (ללא גריזמן וקוסטה) ספגו בבית לראשונה אחרי 12 משחקים ונותרו במרחק 4 נקודות מריאל מדריד, לה 2 משחקים חסרים. מלנדו (53) ובפטיסטאו (77) כבשו. חטאפה התקרבה לאירופה אחרי 0:1 על לאס פלמאס

one

בווידאו: תקציר ההפסד המפתיע של אתלטיקו מדריד

המחזור ה-35 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמקביל לקלאסיקו הגדול נערכו עוד שלושה משחקים שכללו הפתעה גדולה כאשר אתלטיקו מדריד הפסידה בביתה 2:0 לאספניול. במשחק המוקדם של היום אלאבס הביסה 0:3 בחוץ את היורדת מלאגה ואילו חטאפה עשתה צעד משמעותי לקראת העפלה לליגה האירופית עם 0:1 על לאס פלמאס היורדת השנייה.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הפסד מפתיע מאוד. קוקה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אספניול 2:0

12 משחקים ברציפות קיימה אתלטיקו בכל המסגרות עד הערב מבלי לספוג אפילו שער אחד. אחרי ההעפלה לגמר הליגה האירופית, אתלטיקו השנייה ציפתה לטיול מול הקטלאנים שכבר איבדו עניין מזמן בליגה, אבל נחלו הפסד מפתיע מאוד שעלול לעלות להם במקום השני. אוסקר מלנדו קטע לאתלטיקו רצף של 1,150 דקות רצופות בבית ללא ספיגה כשהכניע מתוך הרחבה את יאן אובלק ולאו בפטיסטאו הכפיל בדקה ה-77 מבישול של מלנדו כובש הראשון. אתלטיקו, ששיחקה במשחק הזה ללא גריזמן וקוסטה שני הסקוררים הבולטים שלה, מקדימה רק בארבע נקודות את ריאל מדריד שלה יש שני משחקים חסרים.

משחקים נוספים:

לאס פלמאס - חטאפה 1:0
לחטאפה: אנחל (88)
מלאגה - אלאבס 3:0
לאלאבס: מאנו גרסיה (3), ארמדין דמירוביץ' (68), איבאי גומס (70)

צפו בתקציר הניצחון של חטאפה

one

צפו בתקציר הניצחון של אלאבס במלאגה

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully