וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש את שערו ה-20, זלצבורג זכתה באליפות אוסטריה

אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר הליגה האירופית, זלצבורג הביסה 1:4 את שטורם גראץ וחגגה אליפות חמישית ברציפות. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף וקבע שיא קריירה. הפסד לרפאלוב וברוז', הרוש ורוני לוי הבטיחו כרטיס לליגה האירופית

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאור בוזגלו בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

מונס דאבור זכה הערב (ראשון) באליפות ראשונה בקריירה האירופית שלו, כשהבקיע שער במשחק ההכתרה בו ניצחה רד בול זלצבורג 1:4 את שטורם גראץ. זלצבורג לקחה את הזמן כדי להתאושש ממפח הנפש שליווה אותה בעקבות ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות, נקלעה לפיגור בדקה ה-40, אבל השוותה עם שער של הוואנג הי צ'אן בתוספת הזמן של המחצית ולאחר ההפסקה דרסה. דאבור עצמו נכנס בדקה ה-70 והתכבד בשער האחרון בדקה ה-83, שקירב אותו לזכייה בתואר מלך השערים והיווה עבורו שיא קריירה של 20 כיבושים בליגה בעונה אחת. החלוץ הישראלי, שזכה באליפות עם מכבי תל אביב ב-2012/13, הוא מעכשיו גם אלוף אוסטריה. עבור זלצבורג זוהי אליפות חמישית ברציפות ו-12 בסך הכול.

* מאבק האליפות בבלגיה נפתח מחדש הערב (ראשון) עם ניצחונה של אנדרלכט 1:2 בחוץ על המוליכה קלאב ברוז'. קני סייף נעדר מסגל המנצחת בגלל כרטיסים צהובים, אבל חבריו עשו את העבודה וצימקו את הפער לשתי נקודות בלבד כשלסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים. לוקאש תאודורצ'יק הפולני כבש בדקה ה-58 וריוטה מוריוקה הכפיל בדקה ה-73, כשעבדולאי דיאבי צימק בדקה ה-80, שתי דקות אחרי שליאור רפאלוב נכנס כמחליף אצל ברוז'. ההפסד הזה של ברוז' היה הראשון שלה בבית אחרי 48 משחקי ליגה - הרצף הפעיל השני בטיבו באירופה אחרי הפועל באר שבע הגיע לסיומו.

עוד בנושא:
דירוג הליגיונרים על החודש הקסום של מונס דאבור
מונס דאבור הפך לשיאן השערים מבין הליגיונרים הישראלים

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
יש אליפות. מונס דאבור/AP

* רוני לוי ואריאל הרוש הבטיחו את המקום השלישי בליגה הקפריסאית והכרטיס לליגה האירופית עם אנורתוזיס פמגוסטה, שניצחה 1:2 את אומוניה ניקוסיה. השוער נכנע לשער של מאט דרבישייר בדקה ה-82, אבל זה קרה רק אחרי שמיכאל ג'וריש (53) ורובן ראיוס (57) כבשו לזכות אנורתוזיס של המאמן הישראלי.

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות ב-0:6 המוחץ של צסק"א מוסקבה על ארסנל טולה במחזור הלפני אחרון בליגה הרוסית. פדור צ'אלוב כיכב עם שלושער והעלה את צסק"א בחזרה למקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

* אלמוג כהן השלים 90 דקות בהרכב אינגולשטאדט, שניצחה 0:2 בחוץ את בראונשווייג בליגה הגרמנית השנייה. מחזור אחד לסיום העונה, אינגולשטאדט תוכל לסיים לא מעל המקום הרביעי.

* שגיא גידיץ שיחק 90 דקות ב-0:0 של אולימפיה פראג מול ויטוקביצה בליגה השנייה בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully