וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי סיימה ב-2:2 ביתי מול טורינו, יובנטוס אלופה מעשית

שבועיים אחרי הניצחון מול יובה, שוב שמטו הנאפוליטנים נקודות ועכשיו הפער עומד על שש נקודות ויחס שערים עדיף בהרבה לביאנקונרי, שיזכו באליפות שביעית ברציפות. רומא ניצחה בקליארי

שחקני נאפולי מודים לאוהדים שלהם. רויטרס
שחקני נאפולי מודים לאוהדים שלהם בסיום/רויטרס

יובנטוס קרובה לאליפות השביעית שלה ברציפות. מה זה קרובה? מעשית היא כבר האלופה, רשמית עדיין לא. נאפולי סיימה ב-2:2 ביתי מול לא אחרת מאשר היריבה העירונית של הגברת הזקנה, טורינו, ונותרה מרחק שש נקודות מיובה, שגם נהנית מיחס שערים עדיף בהרבה. עוד לפני כן, משחקי היום החלו עם 0:4 קליל של אינטר בחוץ מול אודינזה. לאציו סיימה רק ב-1:1 ביתי מול אטאלנטה. רומא ניצחה 0:1 את קליארי.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי בוכה. רויטרס
אינסינייה מדוכדך/רויטרס

נאפולי - טורינו 2:2

רק לפני שבועיים היה נראה שהקבוצה של מאוריציו סארי יכולה להוות אלטרנטיבה במאבק האליפות ליובנטוס, עכשיו גם אוהדי נאפולי השרופים ביותר מבינים שהאליפות השביעית ברציפות בדרך אל הגברת הזקנה. הפער בין שתי הראשונות עומד על שש נקודות כשליובה יש גם פער שערים עדיף בהרבה (61+ לעומת 45+).

נאפולי עלתה ליתרון בדקה ה-25. ניקולאס בורדיסו ביצע טעות קשה מאוד כשכדרר עם הגב לשער ואיבד חמישה מטר מהשער שלו, זה פגע בדריס מרטנס והלך פנימה כדי לקבוע 0:1 לתכולים. השוויון הגיע בדקה ה-55 אחרי שאדם ליאיץ' מצא את דניאלה באזלי, שבעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ושינה את הכיוון בדרך פנימה, 1:1. נאפולי חזרה להוביל בדקה ה-71 כשחוסה קאייחון מצא את מארק האמשיק, שבעט כדור נהדר מ-20 מטר וקבע 1:2. טורינו מצאה שוב את השוויון בדקה ה-83 כשליאיץ' שלח כדור גובה מדויק לעבר לורנצו דה סילבסטרי, 2:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
מאורו איקרדי/GettyImages

אודינזה - אינטר 4:0

הנראזורי נותרו בתמונת העלייה לליגת האלופות וצימקו זמנית את הפער מרומא לנקודה אחת ומלאציו לשתיים אחרי שהאחרונה סיימה ב-1:1 מול אטאלנטה. איגור טודור קיווה להשיג ניצחון בבכורה הביתית שלו כמאמן אודינזה, אבל זה לא היה כוחות. הבלם אנדראה ראנוקיה נגח פנימה אחרי קרן של מרצלו ברוזוביץ' בדקה ה-12, ראפיניה נעץ את השני במתפרצת בדקה ה-43 עם שער הבכורה שלו במדי אינטר ומאורו איקרדי מצא את הפינה הקרובה של אלבנו ביסארי וחגג את ה-28 שלו העונה בליגה בדקה ה-45. סייקו פופאנה הורחק בדקה ה-49, מה שאפשר גם לבורחה ואלרו להצטרף לחגיגה עם שער קל בדקה ה-71. אודינזה בסכנת ירידה אחרי 12 הפסדים ב-13 המחזורים האחרונים, בהם לקחה נקודה אחת בלבד.

לואיס פליפה שחקן לאציו. GettyImages
לואיס פליפה מתוסכל/GettyImages

קליארי - רומא 1:0

ארבעה ימים אחרי ההדחה הדי צפויה מליגת האלופות, הצליחו הג'אלורוסי לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות ששיפר משמעותית את הסיכויים שלהם לחזור לליגת האלופות גם בעונה הבאה והותיר את המארחת מתחת לקו האדום. ג'נגיז אונדר כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-15 עם בעיטה יפה מצד ימין של הרחבה וקבע שרומא הגדילה את הפער מהמקום החמישי אינטר לארבע נקודות, בעוד קליארי מתחת לקו האדום עם נקודה פחות מאודינזה.

ג'נגיז אונדר שחקן רומא לאחר השער מול קליארי. GettyImages
כבש את השער היחיד. אונדר/GettyImages

לאציו - אטאלנטה 1:1

הקבוצה הרומאית לא הצליחה לנצח בבית ולהגדיל את הפער מאינטר החמישית בחזרה לארבע נקודות. מוסא בארו העלה את אטאלנטה ליתרון בדקה השנייה, פליפה קאיסדו איזן בדקה ה-24 וקבע חלוקת נקודות. לאציו תיאלץ להשיג שש נקודות בשני מחזורי הסיום.

ססואולו - סמפדוריה 0:1
לססואולו: מתאו פוליטאנו (68)

קייבו - קרוטונה 0:2
לקייבו: ואלטר בירסה (12), מריוש סטפינסקי (82)

גנואה - פיורנטינה 3:2
לגנואה: ג'וזפה רוסי (64), ג'אנלוקה לפאדולה (68), גוראן פאנדב (הורחק, 71), ארווין זוקנוביץ' (הורחק, 84) לפיורנטינה: מרקו בנאסי (43), ולנטין אייסריק (77), בריאן דאבו (80)

ספאל - בנבנטו 0:2
לספאל: אלברטו פאלוסקי (25), מירקו אנטנוצ'י (פנדל, 83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully