וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה מתפללת לשלומו של אלכס פרגוסון. בקהאם: "תמשיך להילחם, בוס"

בממלכה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של מאמן העבר האגדי, שנמצא בטיפול נמרץ לאחר שנותח במוחו. כריסטיאנו רונאלדו: "המחשבות שלי איתך", ג'ורדי קרויף: "תישאר חזק סר אלכס. אתה ווינר"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון. Clive Rose, GettyImages
תהיה חזק, סר אלכס/GettyImages, Clive Rose

גם הבוקר (ראשון), כל עולם הספורט הבריטי עוסק בדבר עיקרי אחד: מצבו של אלכס פרגוסון, שעבר ניתוח חירום בשל דימום במוחו. מאמן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד מאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים סלפורד רויאל, ומכל רחבי העולם כבר נשמעו קריאות להחלמתו המהירה של הסקוטי האגדי בן ה-76.

דייויד בקהאם, ששיתף עם סר אלכס פעולה במנצ'סטר יונייטד האגדית של שנות התשעים, פרסם באינסטגרם תמונה היסטורית של השניים וכתב: "תמשיך להילחם, בוס, שולחים תפילות ואהבה לקאת'י ולמשפחה". כריסטיאנו רונאלדו צייץ: "המחשבות והתפילות שלי איתך, חבר יקר. תהיה חזק, בוס!"

עוד בנושא:

אלכס פרגוסון הובהל לבית החולים ועבר ניתוח חירום בשל דימום מוחי

מנג'ר אברטון סם אלרדייס אמר: "זה טראגי. אני מקווה שהוא בידיים טובות ושהניתוח עבר בהצלחה. כחבר קרוב, כולי תקווה שתהיה לו החלמה מלאה". ווילי מילר, ששימש כקפטן תחת סר אלכס לפני שזה החל לכתוב את ההיסטוריה מחדש באולד טראפורד, הוסיף: "אני מקווה שהאדם הגדול הזה יעשה את מה שהוא עושה טוב ביותר, וינצח את האתגר הזה שעומד מולו".

שוער העבר אדווין ואן דר סאר הוסיף: "אני מרוסק מהחדשות הללו. תישאר חזק ואני מקווה שביחד עם העזרה של כולם, תצליח להתאושש". כריס סמולינג השמיע דברים דומים: "מרוסק לשמוע את החדש על סר אלכס. תישאר חזק, בוס, המחשבות שלי איתך ועם משפחתך".

השערים של הטלגרף והסאן:

גם ג'ורדי קרויף נרגש: "תישאר חזק סר אלכס. אתה ווינר. תחלים במהרה"

עוד תגובות מרחבי העולם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully