וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לא נעשה לברצלונה מסדר כבוד", ואלוורדה: "לא אכפת לי"

מאמן ריאל מדריד הבהיר לקראת הקלאסיקו (א', 21:45, ערוץ 50): "לא נעשה משהו שהם לא עשו לכבודנו". הצעת הפשרה: מסדר משותף לאינייסטה. ואלוורדה: "אנדרס אמר לי שהוא עוזב לפני כחודש"

one

האם ריאל מדריד תערוך מסדר כבוד לאלופה החדשה ברצלונה - זו השאלה הגדולה לקראת הקלאסיקו מחר (ראשון, 21:45, ערוץ 50). הקטלאנים הוכתרו בשבוע שעבר לאחר הניצחון 2:4 על דפורטיבו לה קורוניה ועל פי המסורת אמורה היריבה הבאה להיות זו שמעניקה את הכבוד, אך הבלאנקוס לא מתכוונים להיות שותפים לטקס כזה בקאמפ נואו. הצעת פשרה שעלתה על הפרק היא מסדר כבוד משותף בו יעמדו שחקני שתי הקבוצות לכבוד אנדרס אינייסטה, המקיים את משחקיו האחרונים כשחקן ברצלונה.

אנדרס אינייסטה אחרי הזכייה של ברצלונה גביע המלך. AP
במרכז הצעת הפשרה. אנדרס אינייסטה/AP

זינדין זידאן הבהיר במסיבת העיתונאים: "אחרי אליפות העולם לקבוצות, זה לא היה חשוב מבחינתם לערוך לנו מסדר כבוד. אם טענו שהם לא היו חלק מהתחרות, אבל זה לא נכון. אתה מגיע לטורניר הזה דרך ליגת האלופות. הדבר החשוב הוא שאנחנו מכבדים את מה שהם עשו: הם זכו בדאבל ואני מכבד את זה. אני מברך אותם על כך. אבל לא נעשה משהו שהם לא עשו לכבודנו".

כאשר נשאל האם הליגה חשובה יותר מליגת האלופות, אמר זידאן: "זה יותר קשה. את זה תמיד אמרתי: זה יותר קשה. אני לא חושב שהעונה הזאת היא פלופ מבחינתנו בליגה. נכון שזו לא הייתה עונה טובה, במיוחד בפתיחתה. המפגש הזה הוא עוד משחק ליגה, אבל ברור שמול ברצלונה יש יותר מוטיבציה. אנחנו בתקופה טובה, אבל דברים משתנים".

אשר להרכב, הרי שאיסקו ורפאל וראן, שקיבלו מנוחה במשך מרבית השבוע, ערכו היום אימון מלא אך לא ברור האם זידאן יבחר לפתוח איתן.

שחקני ברצלונה עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו חוגגים. רויטרס
ואלוורדה מתלבט. דמבלה וקוטיניו/רויטרס

בצד השני, קלאסיקו הוא קלאסיקו הוא קלאסיקו אצל ארנסטו ואלוורדה, גם כשאין לו משמעות פרקטית. "זה משחק חשוב בעונה, לא משנה מה", אמר המאמן במסיבת העיתונאים. "אנחנו כבר אלופים, אבל עדיין יש הרבה סיבות לשחק - בעיקר מה שזה אומר לשחקנים ולאוהדים. זה משחק שאתה תמיד רוצה לנצח. מסדר הכבוד? כבר דיברנו על זה בעבר, לי זה לא משנה. לא אכפת לי".

על מצבו של אנדרס אינייסטה אמר המאמן: "אינני יודע אם אינייסטה ישחק מחר, אני מקווה שכן, הוא לקח חלק באימון היום. כולם יודעים את המשמעות שלו לכדורגל הספרדי, ורואים את זה בכל אצטדיון. הוא הודיע לי על עזיבתו לפני כחודש, חודש וחצי. לא ניסיתי לשכנע אותו ולא אמרתי לו כלום, כולם יודעים מה דעתו והוא כבר לא צעיר. ניסיתי להבין לליבו".

אחת ההתלבטויות העיקריות של ואלוורדה קשורה בעוסמאן דמבלה - לא ברור האם המאמן של הקטלאנים יעדיף את הצרפתי הצעיר (שהחמיץ את הקלאסיקו הקודם בשל פציעה) לצד ליאונל מסי ולואיס סוארס, או שמא פאוליניו יפתח בקישור מעובה, אך הכל ככל הנראה יהיה תלוי בכשירותו של אינייסטה. על פי "מונדו דפורטיבו", פאוליניו וקוטיניו יפתחו יחדיו, בעוד אינייסטה ודמבלה ימתינו על הספסל.

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully