וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי נתניה: ג'ורדי קרויף "לא גאה בתמונות התקרית עם טיבי"

6.5.2018 / 21:43

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (שני, 20:30, ספורט 1) והתייחס לתקרית עם הבלם. אלי דסה ודור פרץ ישובו להרכב, ג'ייק רוז'נסקי יחליף את דיא סבע המורחק

מחזור 33הסתיים07/05/2018
מכבי תל אביב
  • קיארטנסון (69, פנדל)
  • אצילי (89)
0
    מכבי נתניה

    מכבי תל אביב

    מכבי תל אביב תפגוש מחר (שני, 20:30, ספורט1) את מכבי נתניה לקרב ישיר על כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. הצהובים מגיעים אחרי סערת איתן טיבי ובקבוצה מקווים שהמסר עבר אל השחקנים אחרי שטיבי עמד לוועדת משמעת וספג קנס. ג'ורדי קרויף המשיך לרמוז היום לשחקנים כי עתידם ייקבע על פי המשחקים שיסיימו את העונה ויתכן שהמאמן הבא של הקבוצה כבר עוקב אחריהם ורושם את רשמיו. אלי דסה ודור פרץ סיימו לרצות עונשי הרחקה ויחזרו להרכב. ארון שוינפלד, ברק יצחקי וכריסטיאן באטוקיו ייעדרו, שרן ייני עשוי לחזור לסגל.

    המאמן ההולנדי דיבר לקראת המשחק במסיבת עיתונאים והתייחס ליריבה: "מחר אנחנו נשחק נגד יריבה שנראית טוב מאוד, נמצאת במומנטום והביסה אותנו במשחק הקודם. הם מסוכנים. אנחנו ננסה לעשות צעד נוסף לכיוון הנכון".

    על מקרה איתן טיבי: "לא אהבתי את התמונות שפורסמו מהאירוע עם איתן טיבי, אני לא גאה בזה. יש דברים שאיני מוכן לסבול. טיבי הוא חייל נאמן עבור המועדון. יש לו לב טוב והוא מקצוען אמיתי. זה סיפור סגור, אנחנו שמים את הדברים האלה בצד. בכל פעם שנצטרך את איתן הוא יהיה מוכן. מה שהכי חשוב בשבילי זה הקבוצה והשחקנים שבה. שחקנים צריכים להיות חברים אחד של השני לפני הכל. אנחנו קבוצה לפני הכל - מנצחים ביחד, מפסידים ביחד, אבל הכל ביחד".

    על מצבו של אלכס פרגוסון, שאימן אותו בעבר: "הייתי בהלם ששמעתי את החדשות. אני מקווה שהוא יחלים במהרה. הייתי איתו ארבע שנים, זה זמן ארוך והיו לנו ימים טובים יחד. למדתי ממנו המון, הוא היה ברמה אחת מעל לכל המאמנים האחרים. אני מקווה שירגיש טוב".

    שרן ייני הוסיף: "כולנו ביחד בתקופה הזאת. חשוב שנרים את עצמנו. כולם צריכים לתרום לזה. אנחנו מנסים לעזור אחד לשני כל הזמן. בראש ובראשונה מצופה מאיתנו לתת את כל מה שיש לנו בכל אימון ומשחק, ואם נעשה את זה הקהל והצוות יהיה גאה. המשחק מול נתניה מאוד חשוב כי אנחנו נלחמים על המקום באירופה. בשביל מועדון כמו שלנו אירופה חשובה מאוד".

    מסיבת עיתונאים מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, שרן ייני. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
    ג'ורדי קרויף עם שרן ייני/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

    מכבי נתניה

    במשחק הקודם בפלייאוף העליון הביסה מכבי נתניה את מכבי תל אביב עם שלושה שערים של דיא סבע, אך מלך השערים של ליגת העל לא ישחק מחר בגלל הרחקה ויחמיץ גם את המחזור הבא. ג'ייק רוז'נסקי צפוי להחליף את דיא סבע המורחק במכבי נתניה. דן גלזר החלים מפציעה ויפתח מול קבוצת האם שלו. יונס מלדה ייעדר בגלל צהובים. קו ההגנה אמור להמשיך כמו במשחק האחרון.

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא

    טריוויה

    * מכבי נתניה קטעה שש שנים ללא ניצחון על מכבי תל אביב עם ה-1:4 במפגש הקודם, אבל כאורחת לא גברה עליה מאז ה-0:3 בבלומפילד במרץ 2011.

    * כל 20 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים. ה-0:0 האחרון היה באפריל 2008.

    * מכבי תל אביב, שנאלצת לארח שנה שנייה ברציפות באצטדיון בנתניה, הפסידה ארבעה משחקי בית העונה - כמו בעונת 2011/12 ושניים פחות מששת הפסדי הבית ב-2010/11.

    * עומר אצילי כבש בכל שלושת המחזורים האחרונים (לראשונה בקריירה) וקבע שיא אישי של שמונה שערי ליגה בעונה אחת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 6346

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully