וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת פה? סוארס: "אנטואן גריזמן מצטרף לברצלונה בעונה הבאה"

חלוץ ברצלונה התראיין לתקשורת באורוגוואי ואמר: "גריזמן מגיע לבארסה כדי לזכות בתארים, זה מרגש ששחקנים עם איכויות כאלו מצטרפים אלינו". בספרד טוענים שדבריו של סוארס הוצאו מהקשרם

one

אחרי שהבטיחה את האליפות בספרד וזכתה גם בגביע, ברצלונה כבר חושבת על העונה הבאה והשם הכי חם שמוזכר כחיזוק אפשרי במועדון הוא אנטואן גריזמן, כוכבה הגדול של אתלטיקו מדריד. גריזמן היה מועמד לעזוב כבר בקיץ הקודם את אתלטיקו, אך נשאר בסופו של דבר ולפי הדיווחים בספרד הצרפתי המצוין עשוי להחליף צרפתי מאכזב אחר בבארסה - עוסמאן דמבלה.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
יגיע לברצלונה? אנטואן גריזמן/רויטרס

היום (שבת) לואיס סוארס התייחס לדיווחים הללו כשאמר: "גריזמן יצטרף לברצלונה כדי לזכות בתארים חשובים. בדיוק כמו שקוטיניו ודמבלה הגיעו, זה מרגש שאנחנו מביאים שחקנים עם האיכויות של גריזמן". כך אמר סוארס בראיון באורוגוואי.

סוארס הוסיף: "גריזמן שיחק ברמות הכי גבוהות באתלטיקו במשך הרבה שנים והיה לו חלק גדול בהצלחה שלהם. הוא רצוי במועדון, הוא לא מגיע במקום אף אחד אחר אבל הוא יצטרף לקבוצה מנצחת שרוצה לזכות בכל התארים".

לאחר הראיון שערך, ב"קאדנה קופה" דיווח שהעיתונאי שראיין את לואיס סוארס, חאבייר דה לאון, הבהיר שסוארס לא הובן נכון ולא אישר שגריזמן יגיע לברצלונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully