וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 63:67 את עירוני נהריה

קאמבק מרשים בסיום העניק לקבוצה של ברק פלג ניצחון חשוב בתחתית. הפער בין מכבי חיפה האחרונה לבין נהריה והרצליה שמעליה צומק לשני משחקים בלבד. רודריגז הוביל את קלעי חיפה עם 12 נקודות

one

בקרב תחתית לוהט שנערך היום (שישי) במסגרת המחזור ה-28 השיגה מכבי חיפה ניצחון 63:67 על עירוני נהריה. הקבוצה של ברק פלג שמה קץ לרצף של שישה הפסדים ומקווה שזהו ראשיתו של תהליך שיחלץ אותה מהמקום האחרון. בעקבות הניצחון צומק הפער בין מכבי חיפה האחרונה להרצליה ועירוני נהריה לשני משחקים בלבד. המשחק עצמו היה צמוד לאורך כל הדרך. דווקא נהריה היא זו שפתחה פער בתחילת הרבע האחרון. אבל הירוקים ביצעו קאמבק מרשים בדרך לניצחון. אנג'ל רודריגז הוביל רשימה מאוזנת להפליא של קלעי חיפה עם 12 נקודות. 13 של אלכס יאנג לא הספיקו לנהריה.

seperator

רבע 1:

המשחק נפתח בצורה צמודה. שלשה של עודד ברנדוויין העלתה את הירוקים ל-11:12, קצת פחות משתי דקות וחצי לסיום הרבע הראשון. לייאפ של האקים ווריק סיים את הרבע כשהאורחים מובילים 14:16.

רבע 2:

הירוקים לקחו את ההובלה, אבל המשחק נשאר צמוד. יפתח זיו, אקס מכבי חיפה, הוריד ל-25:21 כשנותרו קצת יותר משלוש דקות לירידה להפסקה. שלשה של אלכס יאנג חמש שניות לסיום הרבע הורידה את נהריה בפיגור מינימלי של 33:30.

רבע 3:

המשחק המשיך להיות צמוד ואף קבוצה לא הצליחה לברוח. שלשה של זיו בן צבי הורידה את היתרון הירוק ל-41:42. אנג'ל רודריגז נשלח לקו וקבע שקבוצתו תסיים את הרבע ביתרון שברירי של 44:46.

רבע 4:

טיירון נאש איזן ל-50:50. יהונתן שולדבראנד קלע שלשה שהשלימה ריצת 0:10 של האורחים שעלו ל-50:58. הירוקים בצרות כשנשארו קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק. אבל עם הגב אל הקיר חיפה יצאה לריצה מרשימה משלה ושלשה של עוז בלייזר קבעה 61:63 לחיפה כשנותרה חצי דקה לסיום. זאק גראהם הוסיף שתי קליעות עונשין והעלה את חיפה ל-61:65 כשנותרו 11 שניות לסיום וחיפה החלה להריח את הניצחון. תוצאת סיום: 63:67 למכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רג'י באקנר, מכבי חיפה, איכוק נסטרנקו, עירוני נהריה,. אדריאן הרבשטיין
רג'י באקנר מול איגור נסטרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully