וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה להפועל חולון: קורי וולדן סובל משבר בכף ידו השמאלית

הגארד האמריקאי שחזר רק לאחרונה מפציעת ברך שהשביתה אותו לחודשיים, גובס בעקבות פציעה במשחק נגד אילת. ייתכן שלא ישוב לשחק עוד העונה. חולון תישאר עם שלושה זרים עד לסיום העונה

one

גארד הפועל חולון קורי וולדן נפצע אמש (חמישי) בניצחון קבוצתו 75:81 על הפועל אילת, ובצילום שערך הבוקר בבית החולים אסף הרופא אובחן שבר בכף ידו השמאלית שגובסה מיד לאחר מכן. ההערכות בחולון הן כי וולדן צפוי להעדר תקופה ממושכת, ועשוי אף שלא לחזור לשחק העונה, אך תקופת החלמה סופית תיקבע בבדיקה שיערוך אצל מומחה כף יד בתחילת השבוע הבא.

וולדן (26, 1.88) רק חזר לאחרונה מפציעה בברכו שהשביתה אותו ליותר מחודשיים. הוא פתח את העונה בצורה טובה מאוד והיה לאחד השחקנים הבולטים מבחינה הגנתית בחולון, כשבכמה משחקים להט גם בצד ההתקפי. עם חזרתו התקשה למצוא את הקליעות הטובות שהפכו אותו למשמעותי גם התקפית, ומלבד משחק טוב של 15 נקודות נגד מכבי אשדוד, היה רחוק משיאו. ב-21 משחקים העונה עד כה רשם 10.5 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק.

העובדה שהפציעה של וולדן הגיעה לאחר תום מועד ההעברות משאירה את חולון עם שלושה זרים בלבד עד לסיום העונה, אלא אם יבחרו במועדון להחזיר את גלן רייס ג'וניור לסגל. מאמן הקבוצה דן שמיר בדק אפשרות להחזיר את רייס בשיחה שערך עמו בשבוע שעבר, אך בעלי המועדון שלמה אייזיק פסל את הרעיון על הסף ואף אמר כי: "רייס הוא היסטוריה עבור חולון". מי שאמורים לזכות בדקות משחק רבות יותר כעת הם תמיר בלאט, חנן קולמן ושלומי הרוש.

קורי וולדן, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שוב פצוע. וולדן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully