וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור דמע בסיום, בזלצבורג זועמים: "בכל פעם זה אותו דבר"

האוסטרים מתקשים להתמודד עם ההדחה בחצי גמר הליגה האירופית, כועסים על השיפוט ודורשים להכניס VAR. פאייה ממארסיי: "מומחים בלסבך את עצמנו". וגם: ההימורים שקרסו בגלל דאבור

המאמן מרקו רוזה מנחם את מונס דאבור בסיום/AP

רד בול זלצבורג הייתה רחוקה אמש (חמישי) ארבע דקות בלבד מדו קרב פנדלים ביתי מול מארסיי, ממנו קיוותה לצאת עם כרטיס לגמר הליגה האירופית. לצערם של מונס דאבור וחבריו, במקום זה הזדמן להם מפח נפש כבד - הצרפתים קיבלו קרן שבבירור לא הגיעה להם והפכו אותה לשער מצמק ששלח אותם לדייט עם אתלטיקו מדריד ב-16 במאי. בתום 120 הדקות, החלום של האוסטרים התנפץ בשל 3:2 בסיכום המפגשים בחצי הגמר ודאבור נותר על הדשא בדמעות כאשר הוא מסרב להאמין להתרחשות ומאמנו מרקו רוזה מנסה לנחם אותו.

בסיום המשחק הביעו אנשי זלצבורג את כעסם על הטעות של השופט, סרגיי קראסב, שחשוב לציין - קיפח גם את הצרפתים כאשר לא העניק להם פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה. רוזה קרא לשימוש ב-VAR: "במארסיי לא קיבלנו פנדל שהגיע לנו ועכשיו נאלצנו להתמודד עם ההחלטה הזו. הפיתרון לבעיה הוא פשוט. בשני המקרים האלה, שופט וידאו היה גורם לדברים להיות ברורים לגמרי".

השוער אלכסנדר ואלקה: "כמה עוד נצטרך לדבר על הדברים האלה? בכל פעם זה אותו דבר, לא משנה איפה אנחנו משחקים".

עוד בנושא

ליגה אירופית: מארסיי עלתה לגמר למרות הפסד 2:1 לרד בול זלצבורג
לורן קוסיילני סובל מקרע בגיד אכילס ויחמיץ את מונדיאל 2018
נשיא אתלטיקו מדריד: "אשמח לפגוש את ריאל בסופר קאפ האירופי"

שחקן מארסיי רולאנדו חוגג. רויאלטי
רולאנדו חוגג את השער שהעלה את מארסיי/רויאלטי

בצד המנצח של ההתמודדות, מארסיי חגגה הגעה לגמר אירופי לראשונה משנת 2004, והיא תנסה לזכות בליגה האירופית אחרי שני הפסדים בגמר גביע אופ"א (וניצחון אחד בגמר ליגת האלופות). "אנחנו מומחים בלסבך את עצמנו אבל הוכחנו אופי ונשארנו חזקים", אמר דימיטרי פאייה בסיום, "אפילו יותר יפה להעפיל ככה. ידענו שאנחנו חייבים להבקיע, וזה אמנם קרה מאוחר אבל זה קרה. החזרה למארסיי תהיה יוצאת מהכלל".

נחזור לדאבור המאוכזב, שקיווה להיות הישראלי החמישי בגמר אירופי והראשון מאז יוסי בניון ב-2012. חלוץ נבחרת ישראל שיחק את מלוא 120 הדקות והיה פעיל ומסוכן, אך לא מצא את הרשת. הוא סחט הדיפה אחת מיוהאן פלה והגיע לעוד שני מצבים לא רעים, אותם לא תרגם לבעיטות למסגרת. מסתבר שהעובדה שלא הבקיעה איכזבה לא רק אותו, אלא אנשים לא מעטים שהימרו על שער שלו והביעו את התסכול שלהם על אי-הזכייה בטוויטר. זו רק טעימה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully